پلیس پرچم ایران را در ورزشگاه جمع کرد : پلیس پرچم ایران را در ورزشگاه جمع کرد رفتار ...



پلیس پرچم ایران را در ورزشگاه جمع کرد

رفتار غیر ورزشی و سیاسی‌کاری اماراتی‌ها در میادین ورزشی همچنان ادامه دارد و امروز پلیس امارات پرچم ایران در ورزشگاه الشباب را جمع‌آوری کرد.

 

پرچم ایران , عکس پرچم ایران , پرچم جمهوری اسلامی ایران

 

اماراتی‌ها همچنان در عرصه ورزشی به رفتار سیاسی و غیر ورزشی خود ادامه می‌دهند و امروز نیز پلیس امارات قبل از شروع مسابقه تیم های الشباب و پرسپولیس پرچم بزرگ ایران که از سوی تماشاگران ایرانی در ورزشگاه نصب شده بود را جمع‌آوری کرد. پیش از این امارات با رفتاری غیر ورزشی بازی دوستانه تیم‌ملی ایران و امارات را به دلایل غیر ورزشی لغو کرده بود.

 

*تماشاگران ایرانی که این رفتار پلیس امارات را دیدند با شعار شش‌تایی‌ها باخت شش بر یک الشباب مقابل پرسپولیس در تهران را به آنها گوشزد کردند.

 

* مسئول رسانه‌ای پرسپولیس هم به این رفتار پلیس امارات معترض شد و اعتراض خود را به مسئولان باشگاه‌ اماراتی یادآور شد. مسئولان اماراتی به او گفتند که به احترام کشور ایران این کار را کرده‌ایم زیرا تماشاگران پرچم ایران را روی زمین پهن کرده بودند! پرچم را به شما پس می‌دهیم که تا این لحظه پرچم به تماشاگران ایرانی پس داده نشده است.

 

*پیش از آغاز بازی حدود20 نونهال اماراتی در زمین فوتبال بازی کردند.

 

* ایمون زاید قبل از آغاز بازی روی 4 نقطه کرنر ایستاد و وقتی دلیل این کار را از او پرسیدند گفت برای اینکه با زمین مسابقه بیشتر آشنا شوم.

 

* مازیار زارع که امروز در ترکیب اصلی تیم قرار ندارد تا این لحظه که نیم ساعت به بازی باقی‌مانده است هنوز به ورزشگاه نیامده است.

 

*شیث رضایی هم پیش از ورود به زمین برای گرم کردن کنار زمین مناجات و دعا خواند.

 

*جواد کاظمیان بازیکن پرسپولیس با بازیکنان الشباب خوش و بش کرد. کاظمیان سابقه بازی در الشباب را دارد.

 

* بین تماشاگران ایرانی شال‌هایی با پرچم ایران و پرسپولیس توزیع شد.

 

* تعدادی از تماشاگران ایرانی وقتی دیدند ورزشگاه خالی است به ضلع شمالی ورزشگاه و مقابل دوربین‌های تلویزیونی رفتند که پلیس مانع از این شد که تماشاگران بیشتر ایرانی در آن قسمت ساکن شوند.

دیدار دو تیم ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می‌شود./ورزش3


ویدیو : پلیس پرچم ایران را در ورزشگاه جمع کرد