نفوذگران اینترنتی از گم شده های مالزی سو استفاده می کنند :   اخبار اجتماعی ...



چه کسانی باید رژلب تیره استفاده کنند؟ , نمیخواهم از اینترنتم استفاده کنند , زنان باردار پیش از استفاده از بخور اسطوخودوس، با پزشک خود مشورت کنند

 

اخبار اجتماعی - نفوذگران اینترنتی از گم شده های مالزی سو استفاده می کنند

هنگامی که بازدیدکنندگان روی این پیوند کلیلک می‌کنند، به کاربران توصیه می‌شود که قبل از بازدید این ویدئو، آن را به اشتراک بگذارند.

کسانی که به انتشار بد افزار می پردازند، بدون شک از هر موقعیتی برای سوء‌استفاده و به دام انداختن قربانیان استفاده می ‌کنند و نهایت سعی خود را می کنند که به خوبی اطلاعات جمع آوری کنند.  
 
این‌بار هواپیمای MH370 مالزی که از چند روز پیش گم شده است، فرصتی نصیب این افراد کرده است تا با انتشار اخباری که ادعا می‌کند در مورد این هواپیمای گم‌ شده اطلاعات جدیدی دارد، به سرقت حساب‌‌های کاربری فیس‌بوک‌ بپردازند که همان طور که می دانید حجم اطلاعات افراد کم نیست!
 
نفوذگران اینترنتی با یک پست جعلی فیس‌ بوک،‌ کاربران این شبکه اجتماعی را به صفحه ای آلوده‌ هدایت می‌کنند که آنها را تشویق می‌ کند روی پیوندی کلیک کنند که حاوی ویدئویی از گرفتار شدن این هواپیما در مثلث برمودا است و از طریق خبرگزاری CNN منتشر شده است.
 
هنگامی که بازدیدکنندگان روی این پیوند کلیلک می‌کنند، به کاربران توصیه می‌شود که قبل از بازدید این ویدئو، آن را به اشتراک بگذارند.
 
همان طور که می دانید چنین موضوع جذابی به سرعت به اشتراک گذاشته می شود و میان همه مردم دنیا رد و بدل می گردد. پس به شدت مراقب چنین پست هایی باشید تا در دام اینگونه بد افزار ها نیافتید.
 
هنوز گروه فیس بوک نتوانسته راه حلی برای این مشکل بیابد و مدت طولانی ای است که چنین پست هایی در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شوند و امنیت کاربر را به خطر می اندازند. 

اخبار اجتماعی - عصر ایران

 


ویدیو : نفوذگران اینترنتی از گم شده های مالزی سو استفاده می کنند