دولت نیجریه برای اعزام تیم هواپیمافرستاد :     پس از تاخیر در پرواز به آفریقای‌‌جنوبی دولت ...



 

ثبت نام برای اعزام به سوریه , برنامه جدید دولت برای دارندگان سهام عدالت پرداخت سود به مشمولان , خدمات رایگان دولت برای زنان باردار معتاد

 

پس از تاخیر در پرواز به آفریقای‌‌جنوبی

دولت نیجریه برای اعزام تیم هواپیما فرستاد

منابع رسانه‌ای اروپا از اعزام یك فروند هواپیمای اختصاصی توسط دولت نیجریه برای انتقال تیم ملی فوتبال این كشور به آفریقای‌جنوبی خبر دادند.

روزنامه آفتون‌بلات سوئد گزارش داد: ظهر روز گذشته قرار بود اعضای تیم ملی نیجریه كه در اروپا اردو زده‌ بودند، از فرودگاه لندن عازم ژوهانسبورگ شوند؛ اما سفر با هواپیمای چارتر به علت مشكل فنی امكان پذیر نشد. به همین دلیل مقامات تیم پس از تماس با مسئولان دولت نیجریه موفق شدند در آخرین ساعت سه‌شنبه شب از انگلیس به سوی كشور میزبان جام جهانی پرواز كنند.

این نشریه افزود: دولت نیجریه پس از مشكلی كه بوجود آمد، یك فروند هواپیمای خطوط داخلی خود را به لندن برای انتقال به كشور میزبان جام فرستاد. این سفر با تاخیر زیاد ساعت 23 سه‌شنبه شب انجام گرفت.
نیجریه در پیكارهای آفریقای‌جنوبی كه از تاریخ جمعه 21 خردادماه سال جاری با حضور 32 تیم در 8 گروه آغاز خواهد شد، در گروه دوم در كنار آرژانتین، كره‌جنوبی، نیجریه و یونان قرار دارد...../تحلیل:فارس


ویدیو : دولت نیجریه برای اعزام تیم هواپیمافرستاد