توضیح درباره حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل : دادستان اردبیل درباره پرونده حادثه ...


دادستان اردبیل درباره پرونده حادثه بیمارستان فاطمی گفت: پرونده گروه شروری که با نزاع و درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل وحشت‌آفرینی کرده بودند به صورت فوق‌‌العاده رسیدگی شده و حکم آنها بزودی صادر می‌شود. روزنامه ایران: پرونده حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل به شکل فوق‌العاده رسیدگی می‌شود.

دادستان اردبیل گفت: پرونده گروه شروری که با نزاع و درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل وحشت‌آفرینی کرده بودند به صورت فوق‌‌العاده رسیدگی شده و حکم آنها بزودی صادر می‌شود.

«ناصر عتباتی» اظهار کرد: این پرونده به دلیل حساسیت‌هایی که در جامعه دارد با دقت زیاد و توسط یکی از قضات برجسته استان اردبیل مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر مجرمان به سزای اعمالشان برسند.

وی عنوان کرد: بعد از دستگیری عاملان این حادثه تأسف‌بار توسط پلیس هر 11 مرد راهی زندان شدند و قرار است هر چه سریع‌تر مراحل محاکمه این افراد انجام شود.

دادستان عتباتی افزود: در حال حاضر نمی‌توان در مورد میزان محکومیت آنان اظهارنظری کرد و باید منتظر ماند تا براساس اعمال مجرمانه‌ای که انجام شده حکم صادر شده توسط قاضی پرونده و تأیید آن را مشاهده کرد و سپس در این زمینه اظهار نظر کرد.

حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل دو روز پیش با شرارت 11 نفر از افرادی که با حمله به بیمارستان و نزاع و درگیری رعب  و وحشت ایجاد کرده بودند رخ داد که در کمتر از 24 ساعت پلیس با همکاری دادستان اردبیل موفق به دستگیری مجرمان شد.


ویدیو : توضیح درباره حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل