اوباما هنوز موفق نشده است سیگار را ترک کند! : شواهد حکایت از آن دارد که باراک ...



شواهد حکایت از آن دارد که باراک اوباما، رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، هنوز موفق نشده است سیگار را به طور کامل ترک کند.

 

 

شواهد حکایت از آن دارد که باراک اوباما، رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، هنوز موفق نشده است سیگار را به طور کامل ترک کند.

 

«جفری کالمن»، یکی از پزشکان کاخ سفید در همین‌باره می‌گوید، اوباما باید «تلاش‌های ترک سیگار» را که شامل استفاده از آدامس نیکوتین می‌شود، ادامه دهد. این پزشک همچنین نوبت بعدی معاینه رییس‌جمهور آمریکا را در آگوست ۲۰۱۲ و زمانی که وی ۵۰ ساله می‌شود، اعلام کرده است.

 

اوباما پیش‌تر در جریان یک کنفرانس خبری در ماه ژوئن اعلام کرده بود، هنوز به صورت گاه و بیگاه سیگار می‌کشد. وی همچنین از آدامس‌های مخصوص نیکوتین برای کاهش میزان مصرف سیگار استفاده می‌کند و پزشک وی توصیه کرده است این کار را ادامه دهد.

 

علاوه بر آن، تیم پزشکی اوباما، روز یکشنبه و پس از انجام یک سری معاینات معمول چنین نتیجه‌گیری کردند که رییس‌جمهور آمریکا باید برای کاهش کلسترول خون خود، عادات غذایی خود را بهبود بخشد.

 

بنا بر گزارش‌هایی که پس از این معاینه ۹۰ دقیقه‌ای از کاخ سفید مخابره شده است، میزان کلسترول خون رییس‌جمهور آمریکا از حد مجاز تجاوز کرده است.

 

آقای «کالمن» همچنین می‌گوید رییس‌جمهور باید رژیم غذایی خود را تغییر دهد تا میزان کلسترول بد خونش (LDL) را به کمتر از ۱۳۰ برساند.


ویدیو : اوباما هنوز موفق نشده است سیگار را ترک کند!