آلوئه‌ ورا، این بار برای نوزادان! : آیا به دنبال درمان‌ های طبیعی برای مشکلات ...


آیا به دنبال درمان‌ های طبیعی برای مشکلات پوستی فرزندتان هستید؟ آیا می‌دانید که آلوئه‌ورا می‌تواند این کار را برای شما بکند؟ گیاه آلوئه ورا از خانواده کاکتوس بوده و برگ‌های گوشتی آن حاوی لاتکس و ژل است که به درمان‌های مختلف پوستی کمک می‌کند. ژل آلوئه‌ورا بسیار روشن و براق بوده و به عنوان یک درمان طبیعی بسیار متداول است. سایت نی نی بان:آیا به دنبال درمان‌ های طبیعی برای مشکلات پوستی فرزندتان هستید؟ آیا می‌دانید که آلوئه‌ورا می‌تواند این کار را برای شما بکند؟ گیاه آلوئه ورا از خانواده کاکتوس بوده و برگ‌های گوشتی آن حاوی لاتکس و ژل است که به درمان‌های مختلف پوستی کمک می‌کند. ژل آلوئه‌ورا  بسیار روشن و براق بوده و به عنوان یک درمان طبیعی بسیار متداول است.

آلوئه‌ ورا، این بار برای نوزادان

بخور سرد برای نوزادان , جایگزین قطره آهن برای نوزادان , طرز تهیه حریره بادام برای نوزادان

به یاد داشته باشید که استفاده از ژل آلوئه‌ورا می‌تواند بهترین نتیجه را روی پوست کودک داشته باشد. شما می‌توانید ژل این گیاه را به صورت ۱۰۰ درصد خالص از فروشگاه‌ها یا مغازه‌هایی که محصولات گیاهی عرضه می‌کنند، دریافت کنید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


پیتزا در بارداری، پپرونی بخورید یا نه!

ترنجبین برای نوزادان , قطره استامینوفن برای نوزادان , گیاهان دارویی برای نوزادان

عطر و طعم پپرونی را دوست دارید؟ ولع خوردن یک برش پیتزا پپرونی در دوران بارداری را دارید اما نگران این هستید که این موضوع مشکلی برای‌تان ایجاد می‌کند یا نه؟ آیا می‌ترسید پیتزا پپرونی به جنین شما آسیب بزند؟ پپرونی یک ادویه تندی است که معمولا در پیتزا، ساندویچ یا پاستا استفاده می‌شود. ولی آیا این موضوع می‌تواند برای مادر باردار خطرناک باشد؟

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


روشنک عجمیان: تا می توانید بازی کنید

زیانهای شیشه شیر برای نوزادان , میوه های ممنوعه برای نوزادان , مصرف ترنجبین برای نوزادان

روشنک عجمیان بازیگر هنرمندی است که سال ها است در این عرصه مشغول به کار است و از جمله کارهایش می توان به مجموعه گوهر کمال،کوچه اقاقیا، شهر من شیراز و... اشاره کرد. او از خودش و دخترش آروشا این گونه برایمان گفت.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


اولین نشانه های دندان درآوردن کودک

قطره مولتی ویتامین برای نوزادان , شیرگاو برای نوزادان , عوارض شیرخشت برای نوزادان

حدود ۶ ماهگی اولین دندان شیری که دو دندان وسط فک پایین است رویش می کند. زمان طبیعی برای شروع و رویش دندان های شیری بین ۵ تا ۷ ماهگی است. ولی یک کودک ممکن است خیلی زودتر از این موعد دندان در آورد مثلا در یک ماهگی و یا شروع رویش دندان های او تا سن یک و نیم سالگی به تاخیر بیفتد که طبیعی است. بیرون آمدن دندان ها غالبا هیچ گونه درمان و دخالتی لازم ندارد اما گاهی نا آرامی وگریه کودک اسباب نگرانی والدین می شود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


سیم نق نق کودک را قطع کنید!

خواص گل بنفشه برای نوزادان , مقدار مصرف مولتی فر برای نوزادان , میوه های مفید و مضر برای نوزادان

اگر خانه شما همیشه با صدای نق نق فرزندتان شلوغ است بد نیست از خودتان بپرسید که چرا این اتفاق افتاده است؟ اگر نگران این هستید که این بهانه گیری‌ها و نق نق‌ها به یک عادت تبدیل شود بهتر است با راه‌های از بین بردن آن آشنا شوید.

ادامه مطلب را  در اینجا بخوانید


ویدیو : آلوئه‌ ورا، این بار برای نوزادان!