پرچم سیاه بر سر در مدارس نصب می‌شود :         در پی هتك حرمت به قرآن كریم، ...



 

 

 

 

در پی هتك حرمت به قرآن كریم، وزیر آموزش و پرورش طی پیامی اعلام كرد: به تمامی غیور مردان عرصه تعلیم  و تربیت اعلام می‌نمایم با نصب پرچم سیاه بر سر در مدارس و ادارات سراسر كشور با امت اسلامی همراه و همدرد شوند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی هتك حرمت ساحت مقدس كتاب آسمانی و انسان‌ساز قرآن كریم، وزیر آموزش و پرورش خطاب به فرهیختگان، فرهنگیان و دانش‌آموزان ایران اسلامی و آزادگان سراسر دنیا پیامی صادر كرد.

در پیام حمیدرضا حاجی‌بابایی آمده است: با نهایت تأثر باخبر شدیم كه ددمنشان سفاك آمریكایی و صهیونیستی در یك عمل شنیع به هتك حرمت ساحت مقدس كتاب آسمانی و انسان‌ساز قرآن كریم دست زدند.

بدین وسیله همگام با امت اسلامی به عنوان خادم قرآن ضمن محكوم كردن این عمل غیرانسانی و غیراخلاقی، به تمامی غیور مردان عرصه تعلیم و تربیت اعلام می‌نمایم كه به هر شكلی تنفر و انزجار خود را از این اقدام شیطانی، اعلام و دانش‌آموزان هوشمند و انقلابی ایران اسلامی را نسبت به این حركت موهن آگاه نمایند و با نصب پرچم سیاه بر سر در مدارس و ادارات سراسر كشور با امت اسلامی همراه و همدرد شوند و دولت‌مردان آمریكایی و فرصت‌طلبان باید بدانند كه اهانت به هر مكتب الهی، اهانت به همه مكاتب الهی است و هیچگاه كافران از عقوبت كفر در امان نبوده‌اند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : پرچم سیاه بر سر در مدارس نصب می‌شود