شایعه درباره رابطه دو بازیگر نامزد اسکار 2014 : لوپیتا نیونگو را قطعاً می توان ...


لوپیتا نیونگو را قطعاً می توان ستاره سال 2014 نامید، از این رو حرف و حدیث در مورد این بازیگر زیاد است. این هنرپیشه فیلم سینمایی "12 سال بردگی" که با استعدادش در بازیگری همه را حیرت زده کرده، این روزها سوژه شایعات بسیاری قرار گرفته است.



پادشا: لوپیتا نیونگو را قطعاً می توان ستاره سال 2014 نامید، از این رو حرف و حدیث در مورد این بازیگر زیاد است. این هنرپیشه فیلم سینمایی "12 سال بردگی" که با استعداد شگفت انگیزش در بازیگری همه را حیرت زده کرده و تحسین همگان را برانگیخته، این روزها با زندگی شخصی اش سوژه شایعات بسیاری قرار گرفته است.

به گزارش پادشا به نقل از دیلی میل؛ شایعه شده است که این هنرپیشه 30 ساله نامزد جایزه اسکار، با جرد لتو، یکی دیگر از نامزدهای جایزه اسکار برای فیلم "باشگاه خریداران دالاس"، رابطه دارد.

انیمیشن های نامزد اسکار 2014 , اسکار 2014 , نامزد های اسکار 2017

لوپیتا روز جمعه مهمان برنامه الن دجنرز بود و وقتی الن سر صحبت را در مورد زندگی شخصی او باز کرد و گفت: «حالا تو دیگه تو رسانه ها مشهور شدی و این یعنی موفقی. ولی یه شایعاتی هست راجع به اینکه تو و جرد لتو با همین.» و این دانش آموخته دانشگاه ییل در پاسخ به الن گفت: «ااااا... ولی من فکر کردم که مایلی سایرس بینمونو بهم زده. این آخرین چیزی بود که من شنیدم. ولی از شوخی گذشته، می دونی، وقتی شایعات رو تا این از جزئیات تو مطبوعات می خونم، گاهی خودم هم به شک می افتم که آیا واقعیت دارن یا نه. قبلاً وقتی مطبوعات رو می خوندم این حرفارو باور می کردم، ولی حالا دیگه هیچی رو باور نمی کنم.»


ویدیو : شایعه درباره رابطه دو بازیگر نامزد اسکار 2014