سیروس گرجستانی به «ناردون» پیوست : گروه تولید فیلم سینمایی «ناردون» با سیروس ...


گروه تولید فیلم سینمایی «ناردون» با سیروس گرجستانی برای حضور در این فیلم به توافق رسیدند. بانی فیلم: گروه تولید فیلم سینمایی «ناردون» با سیروس گرجستانی برای حضور در این فیلم به توافق رسیدند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی منصور سهراب پور با انتخاب کامل عوامل و لوکیشن ها اواخر هفته در شهر گیلان آغاز خواهد شد. بخش هایی از فیلم نیز در شهر مازندران مقابل دوربین می رود.

سیروس گرجستانی , سیروس گرجستانی و همسرش , سیروس گرجستانی و همسر و فرزندانش

گروه تولید در روزهای پایانی پیش تولید با بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، شهرام قائدی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، امیر نوری و داود فتحعلی بیگی به توافق رسیده اند و تست گریم نهایی نیز در یکی- دو روز آتی انجام خواهد شد. البته فیلم حسن پور دو- سه بازیگر اصلی دیگر هم دارد که بزودی انتخاب می شوند. پیش از این نیز در این پروژه حضور امین حیایی، مهران غفوریان، مهران رجبی، علی مشهدی و جواد رضویان قطعی شده بود.

در خلاصه داستان «ناردون» آمده: خرج عروسی بیشتره یا عزا، برای اینکه هزینه ها بالا نره بهتره که عروسی رو تو عزا گرفت که خرجش کمتر شه... .

منصور سهراب پور که تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفته پیش از این تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «پاریس تا پاریس» و «من سالوادور نیستم» را برعهده داشته است. از بین این دو فیلم، «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی با بازی بازیگرانی چون رضا عطاران و یکتا ناصر ماه آینده به نمایش عمومی درخواهد آمد.


ویدیو : سیروس گرجستانی به «ناردون» پیوست