در کیف آرایش بازیگران چه خبر است؟ : الگوهایی كه ما خودمان را گه‌گاه جای آنها ...


الگوهایی كه ما خودمان را گه‌گاه جای آنها می‌گذاریم افرادی هستند از جنس خودمان كه تنها نوع مراقبت از سلامت و زیبایی آنها به واسطه شغل‌شان متفاوت است.
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری: الگوهایی كه ما خودمان را گه‌گاه جای آنها می‌گذاریم افرادی هستند از جنس خودمان كه تنها نوع مراقبت از سلامت و زیبایی آنها به واسطه شغل‌شان متفاوت است. شاید تا امروز بارها از خود پرسیده‌اید كه هنرمندان محبوب‌تان چه لوازم آرایشی و بهداشتی مصرف می‌كنند كه زیبا و جوان به نظر می‌رسند. در این شماره سه چهره محبوب سینما و تلویزیون محصولات محبوب‌شان را معرفی کرده اند و تجربه و تاثیرات این محصولات را برای شما بازگو می‌كنند.

زره من در برابر آفتاب

كمند امیرسلیمانی

بازیگران زن ایرانی بدون آرایش , چالش عکس بدون آرایش بازیگران , عکس بدون آرایش بازیگران ایرانی

مراقبت هایی که ما از ظاهرمان می کنیم نباید الگوی خاصی داشته باشد چرا که بدن هر فرد براساس ژنتیک و نوع هورمون هایش پیش واکنش متفاوتی نشان می دهد بنابراین بهتر است با مراجعه به متخصص از وضعیت پوست و موهای مان مطلع شویم و بعد استفاده از هرنوع کرم و محصول را آغاز کنیم. پوست من به دلیل حساس بودنش نیاز اساسی به استفاده از ضد آفتاب قوی در برابر اشعه های آفتاب دارد.

بازیگران ایرانی بدون آرایش , بازیگران بدون آرایش , عکس بازیگران زن ایرانی بدون آرایش

این ضدآفتاب که تقریبا هر روز آن استفاده می کنم از محصولات کلینیک است و برای مدت محدودی به من پیشنهاد شد که البته تا امروز از مصرف آن بسیار راضی هستم چرا که ضمن مراقبت از پوست در برابر لک و تیرگی ها با فاکتور محافظتی SPF45 روشن کننده و شفاف کننده پوست هم هست.


آبرسانی قدم اول

پریناز ایزدیار

کمپین بازیگران ایرانی بدون آرایش , عکس بازیگران ایرنی بدون آرایش , بازیگران زن بدون آرایش

تا قبل از شروع فعالیت‌های بازیگری‌ام به شكل جدی از ماسك‌های طبیعی و خانگی یا مرطوب‌كننده‌های صورت برای شاداب نگه داشتن پوست صورتم استفاده می‌كردم اما از زمانی كه ناچار به استفاده از گریم به خاطر كارم شدم احساس كردم كه پوستم بیشتر از این حرف‌ها به مراقبت و رسیدگی نیاز دارد بنابراین به توصیه متخصصان شروع به مصرف ژل‌های مرطوب‌كننده و آبرسان كردم كه در مدت كوتاهی رطوبت پوستم را تثبیت كرد.

بازیگران سریال شهرزاد بدون آرایش , زیباترین بازیگران خارجی بدون آرایش , چهره های بدون آرایش بازیگران

این كرم آبرسان قوی از سری محصولات شركت اورئال است كه مدت دو سالی است هر شب قبل از خواب این مرطوب‌كننده را روی پوستم ماساژ می‌دهم تا آسیب‌های احتمالی كه گرما و سرما و استفاده از وسایل میكاپ به پوست وارد می‌كند را به حداقل برسانم. شاید بهترین تاثیر این كرم این باشد كه با تركیبات آبرسان خود پوست را تغذیه و احیا می‌كند و استحكام آن را در برابر چین و چروك‌هایی كه به خاطر خشكی پوست ظاهر می‌شود چندین‌برابر می‌كند. اما نكته مهم‌تر اینكه پوست ما ارتباطی مستقیم با نوع تغذیه‌مان دارد پس ترجیح می‌دهم این آبرسانی را خودم با مصرف میوه‌های تازه و نوشیدن به اندازه آب تامین كنم كه تاثیری به مراتب بیشتر دارد.


مرهم چشم‌های خسته من

شهرزاد كمال‌زاده

چهره های بدون آرایش بازیگران ایرانی , کمپین بدون آرایش بازیگران , تصاویر بازیگران بدون آرایش

در میان محصولاتی كه به شكل روتین استفاده می‌كنم كانسیلر دور چشمی هست كه همیشه همراهم است. شاید تعداد دفعات مصرف آن در هفته خیلی زیاد نباشد اما همیشه جزو ملزومات كیف همراهم بوده و هست. درست از همان زمانی كه در دانشگاه ساعت‌های طولانی سر كلاس حضور داشتم یا شب‌های امتحان تا صبح بیدار می‌ماندم به لزوم مصرف این محصول پی بردم. امروز كه چند سالی از زمان دانشجویی‌ام می‌گذرد تا الان كه وارد دنیای بازیگری شده‌ام و همان شب‌بیداری‌ها و خستگی‌ها با من است هنوز هم از این كانسیلر استفاده می‌كنم. از آنجایی هم كه اولین نشانه‌های خستگی از چشم‌ها مشخص می‌شود، كانسیلر انتخاب خوبی برای پوشش دادن این خستگی و از همه مهم‌تر مراقبت از پوست حساس اطراف چشم‌هاست.

چالش عکس بدون آرایش بازیگران زن ایرانی , عکس بازیگران زن هندی بدون آرایش , عکس بازیگران زن بدون آرایش

كانسیلر گارنیر انتخاب من است چون كاملا گیاهی است و در خود تركیبی از روغن دانه انگور و كافئین دارد كه آنتی‌اكسیدان و آبرسانی بسیار قوی است. این کانسیلر پوست حساس اطراف چشم‌ها را روشن و شفاف كرده و از به وجود آمدن كبودی و تیرگی‌های ناشی از خستگی پیشگیری می‌كند. یكی از نكات مثبت مصرف این كانسیلر ماژیكی تاثیر آنی آن در برطرف كردن خـستـگـی‌هـای ظاهری است تا در محل كار و ‌مهمانی ظاهر زیباتری داشته باشید. اگر گرد خستگی بعد از ساعت‌ها كار اطراف چشمان‌تان جاخوش می‌كند، این كانسیلر انتخاب مناسبی است. فراموش نکنید اگر دنبال نتیجه هستید باید در مصرف محصولی که تصمیم به استفاده از آن را گرفته اید مصمم باشید 


ویدیو : در کیف آرایش بازیگران چه خبر است؟