دانلود برنامه Wikipedia برای اندروید : Wiki Encyclopedia برنامه ای محبوب و ...


Wiki Encyclopedia برنامه ای محبوب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به راحتی به دانشنامه آنلاین ویکیپدیا دسترسی داشته باشید و به صورت آفلاین در این دایره المعارف به جست و جو بپردازید و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید.



پادشا :
Wiki Encyclopedia برنامه ای محبوب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به راحتی به دانشنامه آنلاین ویکیپدیا دسترسی داشته باشید و به صورت آفلاین در این دایره المعارف به جست و جو بپردازید و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید. همانطور که می دانید ویکی پدیا یک دانشنامه ی اینترنتی چند زبانه با محتویات آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می شود و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند مقالات آن را ویرایش کند.

هدف Wikipedia آفرینش و انتشار جهانی یک دانشنامه ی آزاد به تمامی زبان‌های زنده ی دنیاست که در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۷۹ تاسیس و افتتاح شد. در ضمن این دانشنامه تا ۱۱ آبان ۱۳۹۱ در برگیرنده ی ۲۷۹ زبان با بیش از ده مقاله بوده ‌است و به طور کلی دارای ۲۸۵ گونه زبان ملل دنیا و نزدیک به ۲۲٫۵ میلیون مقاله است.

برنامه ی Wiki Encyclopedia شما را قادر می سازد که با زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، دانمارکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزی، ایتالیایی، عربی، پرتغالی، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشید و از ویژگی های دیگر آن همچون موارد زیر استفاده کنید :

ویژگی ها:
* ذخیره مقالات برای خواندن آفلاین
* قابلیت انتخاب و کپی متن برای استفاده در برنامه های دیگر
* نمایش مقاله های ویکیپدیا به صورت تصادفی
* تنظیم اندازه ی متن برای نمایش مقاله ها
* دارا بودن ویجت برای دسترسی مستقیم به این دایره المعارف
* جستجوی قدرتمند و سریع برای یافتن مقاله های دلخواه
* جستجوی صوتی در ویکی پدیا
* نمایش جدیدترین اخبار و مقاله ها در تب روزنامه ها

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید  دانلود برنامه vivavideo برای اندروید , دانلود برنامه کیو ار کد برای اندروید , دانلود برنامه insta face برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود برنامه بلوا بتکس اندروید برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاربردی جعبه ابزار برای اندروید , دانلود برنامه apus launcher برای اندروید


ویدیو : دانلود برنامه Wikipedia برای اندروید