توصیه‌هایی برای خانه تکانی در بارداری : برخی خانم‌ها در دوران بارداری دچار ...


برخی خانم‌ها در دوران بارداری دچار وضعیت خاصی می‌شوند و پزشک به منظور حفظ سلامت مادر و جنین، فرد را از انجام کارهای سنگین منع و استراحت را توصیه می‌کند. وب سایت نی نی بان: برخی خانم‌ها در دوران بارداری دچار وضعیت خاصی می‌شوند و پزشک به منظور حفظ سلامت مادر و جنین فرد را از انجام کارهای سنگین منع و استراحت را توصیه می‌کند.

توصیه‌هایی برای خانه تکانی در بارداری
 
توصیه هایی برای رفع جوش صورت , توصیه‌هایی برای جلوگیری از سکته مغزی , توصیه‌هایی برای درمان و پیشگیری از دیابت

این روزها بیشتر خانم‌ها مشغول خانه‌تکانی هستند؛ بویژه آنهایی که شاغلند و وقت نمی‌کنند همه کارها را در طول چند روز متوالی انجام دهند. در این بین خانم‌های باردار را هم نباید نادیده گرفت که باید با رعایت نکات خاصی به استقبال بهار بروند تا سلامت خودشان و البته جنین‌شان به خطر نیفتد. اگر شما هم در خانه‌تکانی امسال باردار هستید نباید به خودتان فشار بیاورید تا خستگی اذیت‌تان نکند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



انتخاب نام و تأثیر آن بر شخصیت کودک

توصیه هایی برای رانندگی در برف , توصیه هایی برای سلامت چشمانتان , توصیه هایی برای اینکه کودک بهتر بخوابد

همیشه شنیده‌اید که اسم افراد روی شخصیت آن ها اثر می‌گذارد و از همین رو دوست داشتن یا نداشتن نام خود می‌تواند نتایج زیادی بر اعتماد به نفس افراد و شادی و ناراحتی آن‌ها در زندگی داشته باشد. اکثریت والدین ترجیح می‌دهند نام اشخاص مورد علاقه‌شان را برای کودکان خود انتخاب کنند. در اروپا نام گذاری بر اساس اسامی افراد مشهور و قدیمی صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



علائم دندان در آوردن نوزاد

توصیه های غذایی برای دوران بارداری , توصیه هایی برای مصرف بهینه برق در منازل مسکونی , توصیه‌هایی خواندنی برای شب زفاف

دندان‌های نوزاد شما خیلی زود‌تر از آنچه انتظار دارید، بیرون می‌زنند. پس بهتر است تا دیر نشده عکسی از خنده بی‌دندان کوچولوی‌تان بگیرید، زیرا زمانی که روند دندان درآوردن شروع شود، کوچولو‌ی‌تان دیگر آنقدر خوش اخلاق نیست و به راحتی نخواهد خندید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



 چند راهکار برای آرام کردن زلزله خانه شما

توصیه‌ هایی برای افز  , توصیه هایی ایمنی به خانم های خانه دار , ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه

اگر مدام در حال سرو کله زدن با کودک تازه راه افتاده و لجباز خود هستید، در اینجا نکاتی را متذکر می‌شویم که کمک می‌كند با خویشتن‌داری یاد بگیرد انرژی‌اش را مهار کند. برای تست خویشن‌داری تحقیقی روی تعدادی از کودکان نوپا انجام شد. در این تحقیق، محقق با یک جعبه شیرینی‌ تر وارد اتاق شد و جلوی هر کدام از بچه‌ها یک شیرینی قرار داد و به آنها گفت: «وقتی من اتاق را ترک کردم می‌توانید شیرینی‌ها را بخورید و اگر صبر کنید تا من به اتاق برگردم و شیرینی‌ها را نخورید، دوتای دیگر هم به شما می‌دهم.»

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اقدامات فوری هنگام گیر کردن اجسام در گلوی نوپا

توصیه‌هایی برای پیشگیری از گرمازدگی در هوای گرم , توصیه شرعی برای بارداری , توصیه هایی برای داشتن یک زندگی خوب

بچه‌ها در سال اول تولد به خاطر شکل نگرفتن کامل حس لامسه، به غیر از دست‌ها از دهانشان به عنوان راهی برای شناخت دنیا و اشیا دور و برشان استفاده می‌کنند و به همین دلیل، اصلاً عجیب نیست که این اجسام وارد دهان و مجاری تنفسی آن‌ها شود که در اغلب مواقع این مشکل آن قدر ترسناک است که والدین دستپاچه می‌شوند و به اصطلاح دست و پایشان را گم می‌کنند و بیشتر از آنکه به بچه کمک کنند، باعث مشکلات دیگری هم می‌شوند که شاید اگر دست به کاری نمی‌زدند بهتر بود!

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : توصیه‌هایی برای خانه تکانی در بارداری