انصاری: برای پرسپولیسی شدن فکر نکردم : ساسان انصاری دومین خرید این فصل پرسپولیسی ...


ساسان انصاری دومین خرید این فصل پرسپولیسی ها بعد از بیرانوند بوده است، مصاحبه بازیکن جدید پرسپولیس را از دست ندهید. ورزش سه: پرسپولیس تهران پس از خرید علیرضا بیرانوند، ستاره نورآبادی تیم فولاد خوزستان را به مدت دو سال به خدمت گرفت. ساسان انصاری در لیگ پانزدهم عملکرد جالب توجهی داشت، 9 گل، 4 پاس گل و گرفتن یک پنالتی ریز عملکرد وی در فولاد خوزستان بوده است. گفت و گوی ما با ساسان انصاری از نظر شما می گذرد:

برای پرسپولیسی شدن فکر هم نکردم

من بعد از اینکه بندی در قراردادم وجود داشت و از فولاد جدا شدم، چندین پیشنهاد داشتم اما وقتی پیشنهاد پرسپولیسی ها به من مطرح شد فکر هم نکردم و این پیشنهاد را قبول کردم. اینکه بتوانم در تیم محبوبم و البت پرطرفدارترین تیم آسیا توپ بزنم برای افتخار بزرگی بود که به ان دست یافتم.

از بچگی پرسپولیسی بودم

من وقتی به تیم پرسپولیس آمدم از علاقه بچگی ام به این تیم گفتم، برای اثبات این حرف عکسی در صفحه اجتماعی ام منتشر کردم، البته عکس های زیادی با پیراهن پرسپولیس دارم که انها را منتشر می کنم.

هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند

از روز گذشته که با این تیم قرارداد امضا کردم تا کنون هواداران پرسپولیس چه در شبکه های اجتماعی و چه بیرون از ان من را حمایت کرده اند و امیدوارم که بتوانم در دیدارهای فصل بعد برای تیمم بازی های قابل قبولی انجام بدهم.

شماره پیراهنم مهم نیست

برای من اینکه چه شماره ای در پرسپولیس بپوشم مهم نیست، همینکه این پیراهن پرافتخار که بر تن بسیاری از بزرگان فوتبال بوده را قرار است تنم کنم مهم است و باید قدر این موضوع را بدانم.

پنالتی زن را مربی انتخاب می کند

درست است من در فولاد پنالتی زن بودم اما در پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی هستندکه قابلیت پنالتی زدن را دارند و این موضوع به کادرفنی و آقای برانکو مرتبط است.

سابقه شاگردی کروات ها را دارم

من دوسال در فولاد زیر نظر دراگان اسکوچیچ کار کرده ام و با خلق و خوی مربیان کروات آشنا هستم، افتخار می کنم شاگرد آقای ایوانکوویچ می شوم.

خاطرات فولاد را فراموش نمی کنم

من 7 سال در فولاد بودم و با این تیم خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشته ام که مهم ترین آن قهرمانی در لیگ سیزدهم همراه با این تیم بود که توانستیم دل یک استان را شاد کنیم. از تمام هوادران فولادخوزستان ممنونم که من را حمایت کردند، برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که این تیم همیشه بتواند موفق باشد.

عذرخواهی از فرکی، پورموسوی و سعداوی

من از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم که از حسن نظرشان ممنونم. از آقایان فرکی، پورموسوی، فرشاد بختیاری زاده و سعداوی عذرخواهی می کنم که نتوانستم این فصل شاگردشان باشم و برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنم.


ویدیو : انصاری: برای پرسپولیسی شدن فکر نکردم