امین تارخ از فیلم "مادر"،حاتمی و بازی كشاورز می گوید+تصاویر :   امین تارخ می ...



دانلود فیلم مادر علی حاتمی , فیلم مادر علی حاتمی شام , مادر زن امین تارخ

 

امین تارخ می گوید:ویژگی آثار علی حاتمی و دیالوگ‌های او به قدری قدرتمند بود كه به واقع باید اورا شاعر سینمای ایران خطاب كرد.

امین تارخ،بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص ایفای نقش خود در فیلم"مادر" علی حاتمی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران بیان كرد:یكی از شیرین‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین دوران بازیگریم،مربوط به فیلم سینمایی "مادر" علی حاتمی می‌شود.

 

امین تارخ , فیلم مادر , فیلم های حاتمی کیا

 

وی ادامه داد:زنده‌یاد "علی حاتمی" یكی از مسئولترین و متعهد‌ترین كارگردان سینمای ایران بود كه متاسفانه خیلی زود این عرصه را ترك كرد.

 

فیلم آتیش بازی , دانلود فیلم های امین حیایی , فیلم بازی تاج و تخت

 

تارخ در ادامه تصریح كرد:"علی حاتمی" عاشق ایران و فرهنگ ایرانی بود و اگر بگویم كه حاتمی شاعر سینمای ایران بوده گزافه‌گویی نكرده‌ایم.

 

فیلم من مادر هستم , امین تارخ در دورهمی , فیلم های امین حیایی

 

این بازیگر پیشكسوت سینما و تلویزیون اظهار داشت:دیالوگ‌هایی كه علی حاتمی برای آثارش می‌نوشت به قدری جذابیت،وزن، آهنگ و ریتم داشت كه عمیقا به دل بازیگران و مخاطبان می‌نشست.

وی با بیان اینكه دیالوگ‌های عامی "حاتمی" یكی دیگر از خصیصه‌های او در عرصه نویسندگی بود،اظهار داشت:حتی تمامی دكورها و رنگ‌های صحنه و حتی لباس و گریم بازیگران نیز از جنس تماشاگر ایرانی بود.

 

 

فیلم های لیلا حاتمی , امین تارخ و همسرش , فیلم های ابراهیم حاتمی کیا

 

 

فیلم حاتمی کیا , کلاس بازیگری امین تارخ , کلاس های بازیگری امین تارخ

 

 

وی درخصوص ایفای نقش خود در 2 اثر پایانی حاتمی گفت:بسیار خوشحالم كه در دو اثر آخر زنده‌یاد "علی حاتمی" ایفای نقش كرده ام و همیشه این دو اثر در پرونده كاریم به یادگار خواهد ماند.

 

تارخ در ادامه به هنرنمایی‌های محمدعلی‌كشاورز اشاره كرد و گفت:محمد‌علی كشاورز یكی از بهترین بازیها و هنرنمایی‌های خود را در فیلم "مادر"  به تصویر كشید به طوری كه تمام بازیگران منتظر گرفتن سیمرغ وی در جشنواره بودند.

تارخ خاطرنشان كرد:امیدوارم مسئولان سینمایی در آینده‌ای نزدیك تقدیر شایسته‌ای را از این پیشكسوت عرصه بازیگری به عمل آورند.../باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو : امین تارخ از فیلم "مادر"،حاتمی و بازی كشاورز می گوید+تصاویر