از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان؛ با جشنواره «ماه برکت» دیجی‌کالا : از امروز ...


از امروز تا پایان عید سعید فطر فرصت دارید در جشنواره بزرگ «ماه برکت» دیجی‌کالا شرکت کنید و برنده خوش‌شانس یکی از جوایز باشید. از امروز تا پایان عید سعید فطر فرصت دارید در جشنواره بزرگ «ماه برکت» دیجی‌کالا شرکت کنید و برنده خوش‌شانس یکی از جوایز باشید.

فروشگاه دیجی‌کالا، پیشرو در فروش دیجیتالی کالا، همزمان با ماه مبارک رمضان از ۱۷ خرداد تا ۱۸ تیر ۱۳۹۵ این جشنواره بزرگ فروش را با هدف ایجاد سهولت و آسایش روزه‌داران عزیز برگزار می‌کند.

جشنواره دیجی کالا , ماه برکت دیجی کالا , دیجی کالا

در این ماه مبارک، تمامی سفارش‌های بیشتر از صدهزار تومان به صورت رایگان به تمام کشور ارسال می‌شود.

همچنین در طول برگزاری جشنواره «ماه برکت» تمام کاربرانی که بیش از دویست‌هزار تومان خرید کنند، در قرعه‌کشی‌های روزانه یک دستگاه مودم 4G D-Link،  یک تبلت iLife و  یک عدد گوشی موبایل TP-Link  شرکت داده می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، به ازای هر خریدی که تا پایان ایام عید سعید فطر انجام شود، یک بن ارسال رایگان کالا (برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان) جهت استفاده، تا پایان سال ۱۳۹۵ ارسال می‌کند.

شما می‌توانید در طول ماه مبارک رمضان، همچنان خریدهای خود را از نسخه وب دیجی‌کالا و همچنین اپلیکیشن این فروشگاه بزرگ انجام دهید و در کمترین زمان ممکن، منتظر ارسال کالای خود باشید.

دیجی‌کالا با تاکید بر سه اصل همیشگی خود «بررسی» «انتخاب» و «خرید آنلاین» روزه‌داران عزیز را به این جشنواره بزرگ دعوت می‌کند.


ویدیو : از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان؛ با جشنواره «ماه برکت» دیجی‌کالا