احمد خاتمی: انا لله و انا الیه راجعون :   انا لله و انا الیه راجعون. اهانت ...



 

انا لله و انا الیه راجعون. اهانت به قرآن كریم داغ سنگینی است كه باید این مصیبت را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداه كه قرآن ناطق و صاحب قرآن است تسلیت گفت.

 

امام جمعه موقت تهران گفت:‌ گرچه روسای كلیسا می‌گویند جنایتكاری كه به نام كشیش دستور قرآن‌سوزی را صادر كرده است فردی بی‌ارزش و دیوانه است، ولی سخن این است كه چرا دولت ایالات متحده به اصطلاح آمریكا، به دیوانگان اجازه‌ میدان‌داری می‌دهد؟

آیت‌الله سید احمد خاتمی در مورد عمل منفور قرآن‌سوزی در آمریكا گفت: انا لله و انا الیه راجعون. اهانت به قرآن كریم داغ سنگینی است كه باید این مصیبت را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداه كه قرآن ناطق و صاحب قرآن است تسلیت گفت.

وی افزود: این جنایت جلوه‌ای از جنگ صلیبی است كه مدت‌هاست دشمنان اسلام آن را آغاز كرده‌اند و بدون تردید در این جنگ، بازنده آنها هستند و خواهند دید كه توان مقاومت در برابر نور گسترده و رو به افزایش اسلام را ندارند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار كرد: این حركت خود نشانه‌ی دیگری است از خیزش جهانی اسلام كه كینه‌ی خود را این‌چنین در این جنایت به نمایش می‌گذارند و بایستی اوباما و هیات حاكمه‌ی آمریكا در این زمینه پاسخگو باشند؛ زیرا این جنایت در حوزه‌ی جغرافیایی كشور آنها صورت گرفته و هیچ عذری در این رابطه پذیرفته نیست.

خاتمی گفت: امیدواریم جهان اسلام با خروش جهانی خود علیه این جنایت، جنایتكاران و آنانی كه جنایت را در خیال خود دارند و فكر می‌كنند می‌توانند با اسلام عزیز مقابله كنند را از رفتار خود پشیمان كرده و با این خروش خود به جهانیان این پیام را بدهند كه «ای مگس عرصه‌ی سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری».../ایسنا



ویدیو : احمد خاتمی: انا لله و انا الیه راجعون