گریم‌ عجیب بازیگران‌ یک فیلم ایرانی +عکس : «حسن معجونی» به همراه رضا فیض نوروزی ...


«حسن معجونی» به همراه رضا فیض نوروزی و نادر سلیمانی به ‌فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی پیوستند. خبرگزاری فارس:«حسن معجونی» به همراه رضا فیض نوروزی و نادر سلیمانی به ‌فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی پیوستند.
 
تمام بازیگران ایرانی زن با گریم , تمام بازیگران ایرانی زن با گریم مردانه , لباسهای عجیب بازیگران ایرانی

حسن معجونی

«حسن معجونی» کار خود را با تئاتر آغاز کرده و در طول 15 سال حضور،‌ در بیش از بیست نمایش نقش‌آفرینی کرده است.

وی سال 86 با بازی در فیلم‌های «کنعان» و «همیشه پای یک زن در میان است» وارد سینما شد و تا‌کنون در فیلم‌هایی چون «پاداش»، «خیابان‌های آرام» و «برف روی کاج‌ها» نقش‌آفرینی کرده است.

همچنین حسن معجونی در مجموعه تلویزیونی «مسافران» ساخته رامبد جوان حضور داشته است.

پوشش بازیگران زن ایرانی در جشنواره فیلم رم , معرفی بازیگران کامل ایرانی و هندی فیلم سلام بمبیی تصاویر , تصاویر و عکسهای بازیگران ایرانی و هندی فیلم سلام بمبیی فیلم

رضا فیض نوروزی

 «رضا فیض‌نوروزی» نیز که فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آریزونای آمریکا است، در سال 76 با حضور در مجموعه تلویزیونی «کاکتوس 1» ساخته محمدرضا هنرمند کارش را آغاز کرد و تاکنون در بیش از 13 مجموعه تلویزیونی از جمله «مرد هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «کلاه قرمزی و سروناز» و «رویای ناتمام» حضور داشته است. وی همچنین با بازی در فیلم سینمایی «شبیخون» جمشید آهنگرانی وارد سینما شد و در بیش از 12 فیلم سینمایی چون مومیایی 3، علی و دنی، مربای شیرین، عشق فیلم و چهارچنگولی نقش آفرینی کرده است.

فروش فیلم های بازیگران ایرانی جم در تهران عکس , فیلم بازیگران ایرانی جم , عکس بدون گریم بازیگران ایرانی

نادر سلیمانی

«نادر سلیمانی» با بازی در مجموعه تلویزیونی ساعت خوش (1373) کارش را آغاز کرد و در مجموعه‌هایی چون باغ مظفر، مرد هزار چهره و قهوه تلخ نقش آفرینی کرده است. وی همچنین با بازی در فیلم سینمای لاک پشت (1375) وارد سینما شد و تاکنون در بیش از 14 فیلم از جمله مرد عوضی، سنتوری، پیشونی سفید، دیو و دلبر و یک وجب از آسمان نقش آفرینی کرده است.

یش‌تر حضور علیرضا خمسه، حدیث فولادوند و مهران احمدی در این فیلم قطعی شده بود.
 
گریم بازیگران ایرانی , بازیگران زن ایرانی فیلم مهدی مظلومی جم , عکس بازیگران ایرانی در جشنواره فیلم فجر

گریم «مهران احمدی»

فیلمنامه فیلم «تتل و راز صندوقچه» به طور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی به تحریر درآمده است.

این فیلم که در ژانر کودک و با فضای فانتزی است، در شهرهای تهران، تنکابن ، رامسر و چابهار فیلم‌برداری خواهد شد.

موضوع این فیلم درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش می‌باشد.

فیلم بازیگران ایرانی , عجیب ترین گریم گلاب آدینه در فیلم دوازده روز , دستمزد بازیگران زن ایرانی در فیلم سینمایی و سریال ها چقدر است

«علیرضا خمسه»

فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» که به صورت رئال و انیمیشن تولید می‌شود اولین همکاری مشترک  بنیاد سینمایی فارابی و وزارت آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

فیلم بازیگران ایرانی 18 , بازیگران معروف فیلم ایرانی دربست , دانلود فیلم ایرانی

«حدیث فولادوند»

اسامی برخی از عوامل فیلم که تا کنون حضور آنها قطعی شده است عبارتند از:

کارگردان: وحید گلستان- مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری - طراح گریم: نوید فرح مرزی - مدیر تولید: امیر پوربهشتی- برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی- نویسنده: وحید گلستان و منصور غلامی - مجری طرح: یدالله کریمی-  طراح صحنه و دکور: مجید علی‌سلام، طراح لباس: ونوس ابوذری، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، مدیرامور مالی: حسن سعیدی، مدیر بازرگانی و تبلیغات: ایمان نیک‌دل، جانشین تولید: مجتبی‌ حاج‌علی، مدیر صحنه: قاسم قاسمی، دستیار دوم کارگردان: کوروش اشرف احمدی، طراح آکساسوار: پویان ابوذری، دستیاران صحنه: امیر حاج‌حسینی و فرید مهتابی، دستیاران تدارکات: مهدی روزبهانی و محمد حیدرقلی، امور دفتری: آزاده بیننده، مشارکت: وزارت آمورزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی-  تهیه‌کننده: سعید هاشمی.


ویدیو : گریم‌ عجیب بازیگران‌ یک فیلم ایرانی +عکس