کارت درمانی برای تاكسیرانان صادر می‌شود :         مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری ...



 

 

 

مدارک لازم برای تعویض کارت ملی , مدارک لازم برای کارت ملی هوشمند , ثبت نام برای کارت ملی

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران:

کارت درمانی برای تاكسیرانان صادر می‌شود


تمام رانندگان تاکسی شهر تهران و خانواده‌هایشان با در نظر گرفتن تخفیف ویژه، از این پس از خدمات درمانی مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم بهره‌مند می‌شوند.

رانندگان تاكسی تحت پوشش خدمات درمانی مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم قرار می‌گیرند
حسن علی غفاری، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اعلام این خبر گفت: بر اساس نتایج جلسه مشترک مسئولین سازمان تاکسیرانی شهر تهران و مسئولین شرکت شهر سالم ــ از این پس تمام رانندگان تاکسی شهر تهران به همراه خانواده‌هایشان همانند کارکنان قرادادی شهرداری با در نظر گرفتن تخفیف ویژه، تحت پوشش خدمات و تسهیلات درمانی مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران قرار بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: تاکسیرانان شهر تهران علاوه بر این می توانند از خدمات سرویس دهی اورژانس شرکت شهر سالم و همچنین خدمات مشاوره پزشکی بهره‌مند شوند، همچنین کار چکاپ کامل تاکسیرانان توسط این شرکت و در مراکز بهداشتی درمانی 13 گانه انجام خواهد شد.
غفاری افزود: علاوه بر این کار صدور کارت درمانی تاکسیرانان شهر تهران با الصاق عکس سرپرست خانواده و معرفی افراد تحت تکفل در ذیل کارت با ذکر شماره ملی نیز انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران افزود: سازمان تاکسیرانی شهر تهران 94 هزار راننده تاکسی دارد و این تعداد به همراه خانواده‌هایشان جمعیتی حدود 300 هزار نفر را شامل می‌شود که حجم بسیاری از مراجعه کننده را به سیستم درمانی شهر سالم و شهرداری تهران وارد می کند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : کارت درمانی برای تاكسیرانان صادر می‌شود