چگونه موکت را با دکوراسیون داخلی منزل ست کنیم؟ : اگر شما قصد یک تغییر دکوراسیون ...


اگر شما قصد یک تغییر دکوراسیون مقرون به صرفه در نشیمن خود را دارید پس بهترین گزینه برای شما انتخاب موکت است یک موکت طرح دار متناسب با فضای نشیمن شما می تواند دکوراسیون بی نظیری را برای شما به همراه داشته باشد. وب سایت چیدانه: این موضوع که موکت ها نسبت به انواع فرش ها و قالیچه ها مقرون به صرفه ترند بر هیچ کس پوشیده نیست. اگر شما قصد یک تغییر دکوراسیون مقرون به صرفه در نشیمن خود را دارید پس بهترین گزینه برای شما انتخاب موکت است یک موکت طرح دار متناسب با فضای نشیمن شما می تواند دکوراسیون بی نظیری را برای شما به همراه داشته باشد.

چگونه موکت را با دکوراسیون داخلی منزل ست کنیم؟

دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل ایرانی , طراحی دکوراسیون داخلی منزل

برای خیلی از ما پیش آمده است که موکت را برای مفروش کردن فضای داخلی خود انتخاب کنیم. اما این انتخاب گاها محدود به فضاهایی همچون اتاق خواب و یا اتاق کودک می شود، اما این بار در چیدانه می خواهیم با هم نقش موکت ها را در فضاهای متفاوت بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بهترین طرح های کوسن که زیبایی مبلمان شما را تکمیل می کنند!

دکوراسیون داخلی منزل 2016 , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , چگونه در منزل کسب درامد کنیم

نمی دانم تا به حال شده است به کوسن های تان توجه کنید؟ به نظر من آن ها شبیه بچه های بازیگوش و شیطانی هستند که وجودشان برای هر خانه ای لازم است، نمی شود خیلی راحت بی خیال کوسن، این عنصر کوچک اما تاثیر گذار در دکوراسیون منزل شد، اصلا حضور همین بچه های بازیگوش جزو یکی از ترفند های دکوراسیونی برای تغییر دکوراسیون داخلی محسوب می شود. حالا هم که نزدیک عید و همه مشغول تغییر دکوراسیون برای استقبال از بهار، پس چرا سری به گنجینه ویترین کالاهای چیدانه نزنیم و کوسن هایی را که می شود برای خانه تهیه شان را را با هم بررسی نکنیم؟ اگر شما هم مشتاق شدید تا این کوسن ها را ببینید با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



نمادهای فنگ شویی برای دکوراسیون انرژی بخش

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل , مجله دکوراسیون داخلی منزل , مدل های بسیار زیبای دکوراسیون داخلی منزل

فنگ شویی تاریخچه ای کهن و معنایی غنی دارد و نمادهای آن تاثیر بسیاری در دکوراسیون دارند. چینی ها و افرادی که با فرهنگ آسیای شرقی آشنا هستند از عناصر شناخته شده در چین برای فنگ شویی منزل خود استفاده می کنند. برای افرادی با فرهنگ های دیگر استفاده از نماد های هم معنای جایگزین، شناخته تر و قابل قبول تر است.به طور مثال برای ما ایرانیان آب و آینه بسیار آشنا و صمیمی است. شیشه های رنگی، پنجره های چوبی، سفال و هرآنچه به طبیعت نزدیک است همیشه در فرهنگ ایرانی به کار برده شده است بنابراین اگر نمادهای اصلی فنگ شویی را با سلیقه ی خود هماهنگ نمی بینید به دنبال جایگزین آن بگردید. امروز در چیدانه به معرفی آینه، آبنما، بادزنگ، آکواریوم، گیاه بامبو، گل ها و سنگ های کریستال می پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



محرمیت در خانه با نمای متحرک آپارتمان مسکونی یوسف آباد!

نکات دکوراسیون داخلی منزل , چطور برای دکوراسیون منزل رنگ انتخاب کنیم , دکوراسیون داخلی منزل افراد مشهور

حرکت و‌ تغییر دو‌ رکن تاثیر گذار بر زندگی انسان امروز است که رفته رفته جایگاه خود را در معماری روز ‌دنیا باز کرده است. در طراحی ساختمان یوسف آباد به معماری بهرام بادین راد حرکت مسئله ای بود که ذهن وی را به سمت لوور هایی چوبی متحرک برد و توانست فضایی را خلق نماید که کاربر چه در داخل و چه در خارج بنا بازی نور در هر ساعت از روز را تجربه کند، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : چگونه موکت را با دکوراسیون داخلی منزل ست کنیم؟