چرا الناز شاکردوست با علیرضا حقیقی ازدواج نکرد؟/ محاکمه دو سایت و یک روزنامه :


با شكایت‌ علیرضا حقیقی و الناز شاكردوست؛ هیات منصفه مطبوعات «خبر ورزشی» و «خبرآنلاین» را مجرم شناخت در پی خبر کذب ازدواج علیرضا حقیقی با الناز شاکردوست، این فوتبالیست و هنرمند پیگیر شکایت از یک سایت خبرگزاری و روزنامه ورزشی شدند و آن ها را در دادگاه محکوم کردند.

دادگاه مطبوعات مدیران مسوول نشریه «خبر ورزشی» و سایت‌های «خبر آنلاین» و «میراث آریا» را محاكمه كرد.

جلسه‌ی رسیدگی به كیفرخواست مطروحه علیه مدیران مسوول نشریه «خبر ورزشی» و سایت‌های «خبر آنلاین» و «میراث آریا» صبح روز یك شنبه 16 مرداد (امروز) در شعبه‌ی 78 دادگاه كیفری استان به ریاست قاضی مجید باقری و با حضور اعضای هیات منصفه‌ی مطبوعات برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به این‌كه مدیرمسوول سایت «میراث آریا» و شاكی پرونده حضور نداشتند، رییس دادگاه و مستشاران موافقت كردند دادگاه مذكور تجدید شود لذا هیات‌ منصفه مطبوعات ضمن موافقت با پیشنهاد فوق، اظهارنظر خود را به بعد از تشكیل و تجدید دادگاه موكول كردند.

بر اساس این گزارش، درخصوص شكایت حبیب كاشانی، با عنایت به این‌كه وی پس از شركت در جلسه‌ی دادگاه و ادای پاره‌ای توضیحات، رضایت خود را اعلام داشت، لذا با توجه به این امر و نظر قبلی هیات منصفه درباره‌ی پرونده نشریه «خبر ورزشی و سایت خبر آنلاین» هیات منصفه‌ی مطبوعات از این اقدام استقبال كرد.

هم‌چنین در باب شكایت «علیرضا حقیقی» و «الناز شاكردوست»، هیات منصفه‌ی مطبوعات با اكثریت آرا متهم را مجرم دانست.

ضمنا هیات منصفه‌ی مطبوعات، به اكثریت آراء متهم را مستحق تخفیف دانست.

از ازوداج الناز شاکردوست بازیگر سینما و علیرضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خبر داده بود که به دنبال ان و پس از انتشار خبر، الناز شاکر دوست در گفت و گو با برنا نه تنها این خبر را تکذیب کرد بلکه اذعان داشت که در پی شکایت از کسانی است که این گونه اخبار را منتشر می کنند و همچنین با گلایه گفت: من این آقا را اصلاً نمی شناسم و نمی دانم اصلاً برای چی برخی این کارها را می کنند و این اخبار را از کجا در می آورند.

علیرضا حقیقی بازیکن فوتبال است. او هم‌اکنون دروازه‌بان باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران است.

شاکردوست هم از سال 1383 و با بازی در فیلم سینمایی «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد و این روزها مشغول بازی در سریال «قلب یخی» محدمحسین لطیفی است.

منبع: برنا


ویدیو : چرا الناز شاکردوست با علیرضا حقیقی ازدواج نکرد؟/ محاکمه دو سایت و یک روزنامه