ولاسکو کاره ای نبود،از ضرغامی تشکر میکنیم! : در بخش دوم و اواسط سخنان میهمان ...


در بخش دوم و اواسط سخنان میهمان برنامه درباره بازی استقلال تهران با شاهین بوشهر ناگهان مجری برنامه همچون اعلام خبر فوری شبکه های ماهواره ای از حضور معاون محترم اداری و مالی سازمان صداوسیما روی خط و صحبت درباره بخش اول یعنی پیروزی های تیم ملی والیبال خبر داد و ایشان هم روی خط تلفن دقایقی از آنتن صداوسیمای ملی (حدودا ده دقیقه) را به تبریک و تهنیت این پیروزی ها پرداخت. بخش اول این برنامه به بررسی موفقیت های خیره کننده والیبالیست های ایرانی در جام جهانی و بخش دیگر به بررسی بازی های لیگ فوتبال ایران با حضور  مظلومی سرمربی تیم استقلال تهران اختصاص داشت. در بخش دوم و اواسط سخنان میهمان برنامه درباره بازی استقلال تهران با شاهین بوشهر ناگهان مجری برنامه همچون اعلام خبر فوری شبکه های ماهواره ای از حضور معاون محترم اداری و مالی سازمان صداوسیما روی خط و صحبت درباره بخش اول یعنی پیروزی های تیم ملی والیبال خبر داد و ایشان هم روی خط تلفن دقایقی از آنتن صداوسیمای ملی (حدودا ده دقیقه) را به تبریک و تهنیت این پیروزی ها پرداخت.

تا اینجای داستان خیلی عجیب و خارق العاده نیست و ما به کسانی که احتمالا چنین شبهه ای در ذهن دارند که چگونه آنتن زنده صداوسیما حدود ده دقیقه، آن هم نه در موضوع مرتبط مثلا قرارداد آگهی های بازرگانی و امور دیگر بلکه در یک موضوع کاملا ورزشی در اختیار معاون اداری و مالی سازمان صداوسیما قرار می گیرد قاطعانه می گوییم زود قضاوت نکنید و شاید ما و شما از سوابق ایشان بی اطلاع باشیم درست است که پست فعلی ایشان معاون اداری و مالی است اما چه بسا در زمینه بازی یا مدیریت رشته والیبال زجر کشیده و پیشکسوت هستند و باید برای تبریک و تهنیت پیروزی های تیم ملی والیبال بصورت زنده با ایشان ارتباط برقرار می شد.

اما بخش جالب این داستان آنجا بود که ایشان در سخنان خود بارها از آقای مهندس ضرغامی برای این پیروزی ها و پخش مستقیم بازی ها تشکر کردند و از یک سو ادبیاتی که بکار بردند و از سوی دیگر تصدیق های مکرر مجری برنامه، فضایی را رقم زد که بیننده احساس می کرد اگر ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال نبود خللی وارد نمی شد فقط خدا را شکر که مهندس ضرغامی هست که ما توانستیم اینگونه قدرت های والیبال جهان مانند صربستان، لهستان و آرژانتین را شکست دهیم !

 با این حساب ملت ایران یکصدا از آقای مهندس ضرغامی بابت این پیروزی ها و همچنین صعود تیم ملی فوتبال ایران از مرحله اول مقدماتی جام جهانی و شکستن رکورد جهانی وزنه برداری نیز تشکر می کنند. آقای ضرغامی متشکریم!

پی نوشت:به نظر می رسد این سنخ سخن گفتن در رسانه ملی از وجاهت و وزانت آن می کاهد  و آن را در حد یک رسانه شخصی تنزل می دهد و  اعتماد مردم را به این رسانه مهم خدشه دار می شازد . این وجیزه هم  انذار و هشدار طبیبانه بود نه تخطئه کینه توازنه. امید که با تنگ نظری های معمول این چند سطر شامل تفسیر های آنچنانی  نشود!

منبع: فردا



ویدیو : ولاسکو کاره ای نبود،از ضرغامی تشکر میکنیم!