«نیکلاس کیج» درگیر یک ازدواج ناخوشایند! : نیکلاس کیج بازیگر مشهور آمریکایی ...


نیکلاس کیج بازیگر مشهور آمریکایی در فیلمی به نام «ملودی گمشده» بازی می کند. به گزارش «مهر» به نقل از «رپ»، در این فیلم نیکلاس کیج در نقش مردی ظاهر می شود که در ازدواجی ناخوشایند گرفتار شده است.




روزنامه تماشا: نیکلاس کیج بازیگر مشهور آمریکایی در فیلمی به نام «ملودی گمشده» بازی می کند. «مهر» به نقل از «رپ» نوشت، در این فیلم نیکلاس کیج در نقش مردی ظاهر می شود که در ازدواجی ناخوشایند گرفتار شده است.

 او راه های مختلفی پیش پایش دارد: «همسرش را ترک کند و دنبال زندگی اش برود، به چیزهای مثبت فکر کند یا زندگی بی خیال در پیش بگیرد و نسبت به همه چیز بی تفاوت شود یا ...» اما از آنجا که معمولا نمی توان اطلاعات زیادی از فیلم های در دست اجرا توسط کیج به دست آورد، درباره این فیلم نیز هیچ خبری منتشر نشده است.

وام ازدواج , ثبت نام وام ازدواج , ازدواج

تری زویگوف که کارگردانی این فیلم را بهعهده دارد، فیلمنامه آن را با همکاری ملیسا آکسلرود نوشته است. تهیه کننده این فیلم ادوارد پرسمن است که پیش از این در فیلم هایی چون فرشته آبی و سانست بلوار با زویگوف همکاری کرده بود. نیکلاس کیج بزودی و از 18 جولای در فیلم «زمین یخ زده» در کنار جان کیوزاک راهی پرده های سینماها می شود و قرارداد بازی در فیلمی با موضوع آدم ربایی با عنوان «تاکاروف» به کارگردانی پاکو کابزاس کارگردان اسپانیایی را هم امضا کرده است.


ویدیو : «نیکلاس کیج» درگیر یک ازدواج ناخوشایند!