ناپولی و لیورپول به دنبال پتر چک : پتر چک قطعا یکی از پنج دروازه‌بان برتر جهان ...


پتر چک قطعا یکی از پنج دروازه‌بان برتر جهان است ولی درخشش تیبو کورتوآ 22 ساله در چلسی باعث شده تا این دروازه‌بان بزرگ در چلسی نیمکت نشین شود. خبرگزاری ایسنا: در حالی که پتر چک نتوانست جایگاهش را در چلسی از کورتوآ پس بگیرد، خروجش از استمفوردبریج قطعی به نظر می‌رسید. تیم‌های ناپولی و لیورپول با تایید علاقه به جذب پتر چک خواهان جذب این دروازه‌بان با تجربه شدند. رافائل بنیتس، سرمربی فعلی ناپولی سابقه هدایت چلسی را در کارنامه ورزشی خود را دارد. او به خوبی با ارزش‌های این دروازه‌بان اهل کشور جمهوری چک آشناست و می‌خواهد او را به ناپولی بیاورد تا فصل آینده ناپولی بتواند برای کسب قهرمانی در لیگ ایتالیا تلاش کنند.

از طرف مقابل، لیورپول نیز به تازگی به جذب پتر چک علاقمند شده است و می‌خواهد این دروازه‌بان را به خدمت بگیرد. مینیوله دروازه‌بان بلژیکی لیورپول در این فصل نتوانست وظایفش را به خوبی در آنفیلد انجام دهد و به همین خاطر مسئولان باشگاه لیورپول خواهان جذب این دروازه‌بان شده است.

پتر چک یکی از برترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر بود و توانست رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌ در لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. چک و دیوید جیمز رکورد بیشترین کلین شیت را در لیگ برتر در اختیار دارند.


ویدیو : ناپولی و لیورپول به دنبال پتر چک