مذاکره آرسنال با سردار آزمون : مهاجم تیم فوتبال کشورمان از پیشنهاد آرسنالی‌ها ...


مهاجم تیم فوتبال کشورمان از پیشنهاد آرسنالی‌ها برای حضورش در این تیم خبر داد اما در عین حال گفت: رفتنم به این تیم معلوم نیست. خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال کشورمان از پیشنهاد آرسنالی‌ها برای حضورش در این تیم خبر داد اما در عین حال گفت: رفتنم به این تیم معلوم نیست.

سردار آزمون در آستانه سال 1393 در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عید نوروز، روبین‌کازان، پیشنهاد آرسنال، حضور در تیم ملی در جام جهانی 2014 و ... صحبت کرد. مهاجم جوان تیم فوتبال کشورمان که اکنون در روبین‌کازان روسیه بازی می‌کند در خصوص عید نوروز گفت: عید امسال را هم مانند سال‌های گذشته در کنار خانواده جشن می‌گیرم اما خیلی دوست داشتم عید را در فضای خوب و نوروزی ایران باشم. زندگی حرفه‌ای و فوتبال این شرایط را هم دارد و از این وضعیت ناراضی نیستم.

وی با تبریک پیشاپیش عید نوروز به ایرانی‌ها افزود: از پدر و مادرم ممنونم که همیشه حامی من بودند و امسال هم به روسیه آمدند تا عید را تنها نباشم. آرزویم در سال جدید سلامتی آنهاست. سلامتی خودم، خانواده‌ام، دوستانم و مردم ایران بزرگترین آرزویم است و امیدوارم هموطنانم هر جایی که هستند شاد و سلامت باشند.

«در کنار سفره 7 سین برای موفقیت فوتبالی‌ات چه آرزویی می‌کنی؟» سردار آزمون در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: ابتدا باید بگویم هنوز سفره 7 سین نچیده‌ایم و به دنبال جور کردن سین‌ها هستیم! البته هنگام سال تحویل سفره 7 سین خواهیم داشت و من هم بعد از سلامتی آرزو می‌کنم در سال 93 بتوانم با تیم ملی به جام جهانی بروم و در برزیل بازی کنم.

مهاجم روبین‌کازان در خصوص بهترین خاطره‌اش در سال 92 اظهار داشت: مطمئناً دعوت شدنم به تیم ملی بزرگسالان یکی از بهترین خاطراتم در سال 92 بود. گل زدن در لیگ اروپا برای روبین‌کازان و جوان‌ترین گلزن لیگ اروپا شدن هم یکی دیگر از خاطرات شیرینم در سال 92 بود و اینکه توانستم با علیرضا جهانبخش جزو 100 استعداد برتر دنیا انتخاب شوم از خاطرات خوبم محسوب می‌شود.

در اردوی روبین‌کازان استعدادیاب‌های باشگاه آرسنال انگلیس بازی‌های دوستانه این تیم را از نزدیک تماشا کردند و صحبتی هم با سردار آزمون داشتند. باشگاه روبین‌کازان این موضوع را رسانه‌ای نکرد اما آزمون در این خصوص گفت: قرار نبود این موضوع رسانه‌ای شود و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است. در اردوی اسپانیا که بودیم استعدادیاب‌های آرسنال با هماهنگی باشگاه بازی‌های ما را تماشا کردند و صحبت کوتاهی هم با خود من انجام دادند.

وی ادامه داد: در صحبتی که داشتیم درباره شرایط سنی‌ام، مدت قراردادم با باشگاه روبین‌کازان و وضعیتم پرسیدند. بعد از آن هم صحبت‌های‌شان با مسئولان باشگاه بود که نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و چه حرف‌هایی به هم زده‌اند. آن موقع که این صحبت‌ها مطرح شد نقل‌وانتقالات زمستانی به پایان رسیده بود و اگر قرار باشد اتفاقی هم رخ دهد، فصل آینده خواهد بود اما خودم در این باره چیزی نمی‌دانم و رفتنم به آرسنال معلوم نیست.

مهاجم روبین‌کازن در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور در آرسنال و لیگ برتر انگلیس علاقه دارد، خاطرنشان کرد: بازی در لیگ برتر انگلیس و تیمی چون آرسنال آرزوی هر بازیکنی است. آرسنال تیم بزرگی است اما نباید تصمیم عجولانه بگیرم و باید مراحل پیشرفت را پله پله طی کنم. برای حضور در تیمی چون آرسنال باید تلاش بیشتری کرد و امیدوارم خدا به من کمک کند تا به موفقیت‌های بزرگ برسم.

آزمون درباره حضور در تیم ملی و بازی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: تمام تلاشم را در روبین‌کازان انجام می‌دهم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و به جام جهانی بروم. مطمئناً حضور در جام جهانی کمک زیادی به بازیکنان جوانی چون من می‌کند و می‌تواند زندگی و آینده مرا عوض کند. برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی می‌کنم و مطمئن هستم کادر فنی تیم ملی هم اگر شایسته باشم مرا به تیم ملی دعوت خواهند کرد.

بازیکن تیم ملی ابراز امیدواری کرد توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شود و افزود: آقای کی‌روش مربی بزرگی است و نشان داده که به بازیکنان جوان اهمیت می‌دهد. امیدوارم بتوانم با کار و تلاش زیاد در تیم باشگاهی‌ام شرایط دعوت شدنم به تیم ملی را فراهم کنم.

وی در خصوص وضعیتش در روبین‌کازان به تسنیم گفت: شرایطم در این تیم بسیار خوب است و خدا را شکر در تمرینات توانستم اعتماد سرمربی جدیدمان را جلب کنم تا بتوانم در ترکیب اصلی قرار بگیرم. از این به بعد هم تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا شرایط بهتری پیدا کنم. در بازی آخری هم که با ولگا داشتیم توانستیم پیروزی خوبی کسب کنیم و خوشحالم در این بازی توانستم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

آزمون تصریح کرد: قرار نبود برابر ولگا از ابتدا بازی کنم اما در لحظات پایانی سرمربی تیم‌مان تصمیم گرفت مرا در ترکیب قرار بدهد و در این بازی هم به پیروزی رسیدیم. 2 گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم خیال‌مان را از پیروزی راحت کرد و خوشبختانه به 3 امتیاز این بازی حساس رسیدیم.

وی در پایان گفت: بازی این هفته ما با تیم دینامو است که بازی بسیار سختی محسوب می‌شود. دینامو تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ روسیه است اما باید بتوانیم این تیم را شکست دهیم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود.


ویدیو : مذاکره آرسنال با سردار آزمون