عید نوروز و خرید سیب و میوه عید با حسین سلیمانی : حسین سلیمانی بازیگری را از ...



حسین سلیمانی بازیگری را از كودكی شروع كرد و قطعا طی كردن مدارج ترقی آن هم به صورت پله‌پله باعث شده تا به جایگاه تثبیت‌شده‌ای در این عرصه دست پیدا كند.

حسین سلیمانی بازیگری را از كودكی شروع كرد و قطعا طی كردن مدارج ترقی آن هم به صورت پله‌پله باعث شده تا به جایگاه تثبیت‌شده‌ای در این عرصه دست پیدا كند. خیلی ساده و آرام است و عشق و دوستی را می‌شود در همان برخورد اول از او دید. با حسین سلیمانی كه اتفاقا علاقه زیادی به سیب سرخ در سفره هفت‌سین دارد، برای خرید سیب و البته میوه شب‌عید همراه شدیم.

 

حسین سلیمانی , خرید میوه , خرید میوه های عجیب

 

اتفاق تكراری ولی جذاب
به نظرم عید نوروز یك اتفاق تكراری ولی جذاب است. شاید به این خاطر كه در این ایام آدم‌ها نگاه‌شان تغییر می‌كند، به دیدار همدیگر می‌روند و... . در این ایام كوتاه هم كه شده آدم‌ها تصمیم‌های خوبی برای زندگی‌شان می‌گیرند. عید برای من آنگونه نبوده كه بگویم: «وای، خیلی خیلی هیجان‌انگیز است.» ولی همیشه تصمیم‌های خیلی خوبی در نوروز گرفته‌ام. نكته جالب اینكه دعاهایم در این ایام بیشتر مستجاب شده است تا تصمیم‌هایی كه می‌گیرم؛ مثلا با خودم می‌گویم خدایا در سال جدید مثلا این اتفاق رخ دهد و واقعا آن اتفاق می‌افتد. برای خودم در ایام نوروز تصمیم‌های باید و نبایدی نمی‌گیرم.

حال دوست‌داشتنی عید
همیشه حال عید را دوست دارم؛ لحظاتی دارد كه حال آدم را خوب می‌كند. همیشه در این ایام یاد كسانی می‌افتیم كه خیلی وقت است آنها را ندیده‌ایم. الان نزدیك به چهار، پنج سال است كه عید در كنار خانواده‌ام نیستم و درگیر كارهایی هستم كه دوست‌شان دارم. این حرف من دلیل بر این نیست كه خانواده‌ام برایم اهمیتی نداشته باشند ولی گاهی پیش آمده كه حال مرا، زمان و مكانی غیر از كنار خانواده بودن خوب می‌كند و سعی می‌كنم از آن لحظه لذت ببرم.

بین خانواده و دوستان
دیگر همه می‌دانند كه مادرم برای من خیلی مقدس است و هرجا كه رفتم درباره علاقه شدید به مادرم صحبت كرده‌ام. سعی می‌كنم ایام عید كنار مادرم باشم ولی این چند سال مدام درگیر كار بودم؛ البته دوستانی دارم كه با هم خیلی صمیمی هستیم و این رفاقت به سال‌ها قبل بازمی‌گردد. گاهی پیش آمده این دوستان صمیمی كه اكثر آنها خارج از این عرصه هستند از من خواسته‌اند لحظه سال تحویل یا ایام عید كنارشان باشم، من هم دوست دارم كه در این حال خوش با آنها شریك باشم.

همیشه سعی كرده‌ام وقت آزادم را بین خانواده و دوستانم تقسیم كنم تا این سوءتفاهم برای دوستانم پیش نیاید كه حسین روز به روز كه معروف‌تر می‌شود از ما دورتر می‌شود یا اینكه دیگر خودش را می‌گیرد و... . از طرفی ما در تهران تقریبا هیچ فامیلی نداریم. پس در نتیجه هیچ صله‌رحمی هم نداریم برای همین من وقتم را بین خانواده و دوستانم تقسیم می‌كنم.

 

خرید پوست میوه جات , خرید میوه های خارجی , حسین سلیمانی میلاد

 

من تغییر نكرده‌ام!
به نظر خودم در این سال‌ها برای دوستان و خانواده‌ام به هیچ عنوان عوض نشده‌ام ولی اینكه هرچه پله‌ها را بیشتر طی كنی و بالاتر بروی باعث می‌شود كمی شرایط تغییر كند، درست است. مسلما شرایط حسین سلیمانی امروز با شرایط حسین سلیمانی پنج سال پیش كاملا فرق می‌كند. متقابلا این تغییر شرایط باعث تغییراتی در رفتار و كردار هم می‌شود؛ مثلا همیشه حواسم به نوع رفتار و گفتارم هست.

وقتی با جمع دوستانم بیرون می‌روم، به دوستانم می‌گویم حواس‌تان به رفتارتان باشد چون الان بین مردم هستیم یا زمانی‌كه جمع‌مان خصوصی است، فرق می‌كند. به این دلیل كه مردم نوع دیگری به ما نگاه می‌كنند. به هر حال ما قشری هستیم كه قرار است فرهنگ‌سازی كنیم. منظورم این نیست كه دروغ بگوییم یا دورو باشیم، 

از خانه‌تكانی تا هفت‌سین
همه رسوم عید را بجا می‌آورم و همیشه سفره هفت‌سین پهن می‌كنم. اصلا این موضوع را خیلی دوست دارم ولی نه آنگونه كه برخی در آن زیاده‌روی می‌كنند و 16 متر سفره هفت‌سین با وسایل آنچنانی پهن می‌كنند تا چشم همدیگر را دربیاورند و اصل حال سفره هفت‌سین را از دست می‌دهند. همیشه سفره هفت‌سین پهن می‌كنم تا سنت باستانی‌مان را حفظ كنم. در كل این اتفاق حال مرا خوب می‌كند. قبل از آن هم خانه‌تكانی عید حال و هوای خاصی دارد و یك تازگی خاصی به آدم دست می‌دهد.

خرید عید و سیب سرخ
برای من فلسفه سیب در سفره هفت‌سین فلسفه عشق است. به نظرم سیب بار عاشقانه‌ای دارد و این حس برای من جذاب است. خیلی هم از این موضوع خوشحال شدم كه این المان برای من در نظر گرفته شد. امیدوارم همیشه زندگی همه آدم‌ها سرشار از زندگی بوده و سیب‌های زندگی‌شان همیشه سرخ سرخ باشد.

 

خرید آجیل نوروز , حسین سلیمانی همه یکیو دارن , مرکز خرید میدان امام حسین

 

دعای خیر برای مادرم
برای همه مردم در سال جدید اتفاقات خوب آرزو می‌كنم و از دوستانی كه مصاحبه مرا می‌خوانند خواهش می‌كنم برای مادرم دعای سلامتی كنند چون اولین عشق دنیای من مادرم است. در پایان هم امیدوارم كه سریال «زعفرانی» را در ایام عید نگاه كنند و از آن لذت ببرند؛ چراكه همه عوامل این سریال برای رضایت مردم در عید و اینكه لحظات خوشی را برای‌شان رقم بزنیم، با جان و دل و شبانه‌روزی كار كرده‌ایم.

 

اخبار فرهنگی و هنری - مجله زندگی ایده آل،برترین ها


ویدیو : عید نوروز و خرید سیب و میوه عید با حسین سلیمانی