عکس: حنیف بعد از 6 کیلو وزن کم کردن! : بعد از درخواست های مظلومی برای کاهش ...


بعد از درخواست های مظلومی برای کاهش وزن حنیف عمران زاده، این بازیکن سریعا دست به کار شد. خبرآنلاین: بعد از درخواست های مظلومی برای کاهش وزن حنیف عمران زاده، این بازیکن سریعا دست به کار شد.

مدافع استقلالی ها فصل قبل خیلی سنگین نشان می داد و به راحتی در مقابل مهاجم های سرعتی جا می ماند، برای فصل جدید وزن کم کرد. مظلومی پس از حضور در استقلال به حنیف عمران زاده گفت باید وزن کم کند. او حالا با انتشار عکسی از خود، از کاهش 6 کیلویی وزنش خبر داد. او حالا به مرز 93 کیلو رسیده .

تمرین ورزشی برای لاغر کردن یک کیلو , اضافه کردن ناگهانی 2 3 کیلو وزن , کم کردن 30 کیلو در یک ماه

حنیف فصل قبل به آستانه 100 کیلوگرم رسیده بود و تمرینات باز استقلال بحران زده سال قبل طوری بود که قلعه نویی چاره ای غیر از بازی دادن به این بازیکن نداشت اما وقتی در انتهای فصل قرار شد علیرضا منصوریان به استقلال بیاید به این بازیکن که تازه هم ازدواج کرده است چیغام داد باید به مرز 89 کیلوگرم برسد تا شانس ماندن در تیم را داشته باشد. این همان خواسته ای بود که مظلومی هم از حنیف داشته. او در یکی از جلسات نخست تمرینی تیم به حنیف گفت:« مطمئن باش اگر وزنت را زیر 90 کیلو نیاری ، فرصتی برای بازی کردن پیدا نمی کنی.»

حنیف که چند جلسه ای هم از ابتدای فصل محروم است حالا زمان دارد تا وزنش را سر فرصت به زیر 90 کیلو برساند . او باید 4 کیلوی دیگر کم کند تا به وزن ایده آل برای بازی برسد. هم تیمی هایش می گویند این بازیکن در یک ماه اخیر جور دیگری تمرین می کند و خیلی خوب توانسته کیلوهای اضافه اش را برساند و قطعا به وزن ایده آل بدنش می رسد.


ویدیو : عکس: حنیف بعد از 6 کیلو وزن کم کردن!