سخت ترین ماراتن های جهان +عکس :   دوی ماراتن یکی از معروفترین انواع مسابقات ...



 

دوی ماراتن یکی از معروفترین انواع مسابقات دو و میدانی است که هر ساله تعداد زیادی از افراد را به خود جلب می کند. اگر می خواهید تا با سخت ترین مسابقات دو ماراتن که در جهان برگزار می شود آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دوی ماراتن یکی از معروفترین انواع مسابقات دو در طول بازی های المپیک است که هر ساله تعداد زیادی از افراد را به خود جلب می کند. اما ماراتن هایی نیز در دنیا وجود دارد که کمتر کسی برای شرکت در آن داوطلب می شود. در این مطلب شما را با سخترین ماراتن های جهان آشنا خواهیم کرد.

 

 

پرجمعیت ترین شهرهای جهان , ترسناک ترین فیلم جهان , زیبا ترین زن جهان

 

ماراتون در برف

این مسابقه ماراتن که به طول 42 کیلومتر برگزار می شود یکی از سخترین دوهای ماراتن در جهان به حساب می آید. در این مسابقه شما باید با هوای بسیار سرد، برف و بوران و طوفان های شدید دست و پنجه نرم کنید. باید از خود بپرسید که آیا می توانید با این شرایط دست و پنجه نرم کنید. این مسابقه بر روی یخ و آبهای سرد برگزار می شود.

 

 

پولدار ترین افراد جهان , ثروتمند ترین افراد جهان , قدیمی ترین کشور جهان

 

ماراتن 100 کیلومتری در قطب شمال

یک ماراتن دیگر در قطب شمال که سالانه در روز 15 دسامبر برگزار می شود ، ماراتن 100 کیلومتر است. این مسابقه یکی از سخترین 100 کیلومترهای موجود در جهان است که تنها عده محدودی در دنیا توان به اتمام رساندن آن را دارند. این مسابقه در زمانی برگزار می شود که آفتاب قطبی به صورت 24 ساعته در حال تابش است و همیشه شما آفتاب را در بالای سر خود دارید.

 

 

ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرجمعیت ترین کشورهای جهان , سنگین ترین سایت جهان

 

ماراتن 24 ساعته نامیبیا

این مارتن به طول 126 کیلومتر از سال 2008 در صحرای نامیب برگزار می شود یکی از سنگین ترین ماراتن های دنیا است. شرکت کنندگان در طول این مسابقه بایستی مسافتی در حدود 126 کیلومتر را در مدت 24 ساعت طی کنند. در طول طی مسیر شرکت کنندگان باید تمام آذوقه و وسایل مورد نیاز خود را حمل کنند. در این میان درجه حرارت در طول روز تا 45 درجه سانتی گراد بالای صفر و چندین درجه زیر صفر در طول شب می رسد.

 

 

آلوده ترین شهر جهان , قدیمی ترین شهر جهان , قدیمی ترین کشورهای جهان

 

ماراتنی در دره مرگ

این ماراتن یکی دیگر از سخترین مسابقات موجود در دنیا است که هر ساله در میانه ماه جولای و به طول 215 کیلومتر از منطقه " Badwater Basin " در دره مرگ در کالیفرنیا آغاز می شود و در کوه ویتنی به پایان می رسد. ارتفاع نقطه شروع از سطح دریا منفی 85 متر و ارتفاع نقطه پایان 2548 متر از سطح دریا است. دمای هوا در طول روز در زمان برگزاری این مسابقه ممکن است به 49 درجه سانتی گراد نیز برسد.

 

 

پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , خوشگل ترین دختر جهان , ثروتمند ترین مرد جهان

 

"اسپارتاتلون" ماراتن 200 کیلومتری

این مسابقه در ساعت 7 صبح آخرین روز جمعه در هر ماه سپتامبر در پایه های تپه های "آکروپلیس" آغاز می شود. شرکت کنندگان در ابتدا به سمت "کانال کورینس" می روند که مسافتی در حدود 78.5 کیلومتر را در بر می گیرد. سپس شرکت کنندگان به سمت قله پارتنیو می رود که آن مسیر در حدود 159 کیلومتر است. پس از آن نیز باید در بزرگراه "اسپارتا" به حرکت ادامه دهند تا به تابلوی 200 کیلومتر برسند.

 

 

لیست ترسناک ترین فیلم های جهان , ثروتمند ترین کشور جهان , پرفروش ترین فیلم های جهان

 

ماراتن شن ها

این مسابقه ماراتن از سال 1986 به این سو در حال برگزاری است و مدت آن 6 روز و به طول 245 کیلومتر است. طولانی ترین بخش این ماراتن 91 کیلومتر است. طول کل مسابقه 6 برابر یک ماراتن عادی است و به طور کلی به عنوان سخترین مسابقه پیاده روی در جهان شناخته می شود..../باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو : سخت ترین ماراتن های جهان +عکس