زمان آغاز ثبت نام مقاطع ارشد و دکتری پردیس های خودگردان دانشگاه‌ها :   اخبار ...



پردیس خودگردان دانشگاه تهران , شهریه پردیس خودگردان دانشگاه تهران , زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

اخبار دانشگاه - اعلام شرایط از هفته آینده ؛
آغاز ثبت نام مقاطع ارشد و دکتری پردیس های خودگردان دانشگاه‌ها از 17 تیرماه

شرایط و نحوه ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره های پردیس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دكتری (نیمه متمركز Ph.D) و كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودی دوره‌های پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مقطع دكتری (نیمه متمركز Ph.D) سال 93 از روز سه‌شنبه 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org با دریافت این دفترچه نسبت به خریداری كارت اعتباری ثبت‌ نام از طریق كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب اقدام کنند.

مهلت ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره های پردیس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دكتری (نیمه متمركز Ph.D) از بعد از ظهر روز سه‌شنبه 17 تیر آغاز می شود و تا یكشنبه 22 تیرماه ادامه دارد.

همچنین سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت ‌نام آزمون ورودی متمركز در دوره‌های مجازی (ویژه شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 را نیز اعلام کرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودی دوره‌های مجازی (ویژه شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 از روز سه‌شنبه 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

کلیه متقاضیان برای شرکت در این دوره می توانند همانند مقطع دکتری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org دفترچه را با خریداری كارت اعتباری ثبت‌ نام دریافت کنند. مهلت ثبت نام در این دوره نیز همانند مقطع دکتری در روزهای 17 تا 22 تیرماه است.

اطلاعیه تكمیلی ثبت نام در هر دو مقطع متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو : زمان آغاز ثبت نام مقاطع ارشد و دکتری پردیس های خودگردان دانشگاه‌ها