راهنمای خرید سرویس خواب راحت و زیبا : هیچ چیز به اندازه یک خواب آسوده باعث ...


هیچ چیز به اندازه یک خواب آسوده باعث شادابی و نشاط بدن نمی شود، اما برای این که بتوانیم خوابی آسوده و آرام را تجربه کنیم باید شرایط آن مهیا باشد. از تشک ها، رو تختی ها و هر آنچه که با مقوله خواب در ارتباط باشد نمی توان گذشت. وب سایت چیدانه: هیچ چیز به اندازه یک خواب آسوده باعث شادابی و نشاط بدن نمی شود، اما برای این که بتوانیم خوابی آسوده و آرام را تجربه کنیم باید شرایط آن مهیا باشد. اگر از دکوراسیون داخلی اتاق خواب هم بتوانیم بگذریم از تشک ها، رو تختی ها و هر آنچه که با مقوله خواب در ارتباط باشد نمی توان گذشت. این وسایل را باید ازبهترین و با کیفیت ترین آن ها انتخاب کرد. در مورد سرویس های خواب و لوازم جانبی آن ها هم کیفیت و هم زیبایی مهم و با ارزش است.

راهنمای خرید کالای خواب راحت و زیبا

نکاتی برای خرید سرویس خواب نوزاد , سرویس خواب , راهنمای خرید

 اگر تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید به شما می گوییم که هر کدام از این تجهیزات باید چه ویژگی هایی داشته باشند تا باعث شوند خوابی آرام و در عین حال سرویس خوابی زیبا داشته باشید. برای این که بتوانیم اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما بگذاریم با متخصصان و کارشناسان تشک وگال همراه شدیم تا از تجربیات و اطلاعات آن ها برای نوشتن این مطلب کمک بگیریم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


 
میز تلویزیون LCD، چه رنگی، چه جنسی و چه مدلی بهتر است؟

راهنمای خرید کولر گازی , راهنمای خرید لپ تاپ , سرویس خواب نوزاد

انتخاب رنگ و مدل و جنس میز تلویزیون یکی از چالش هایی است که اکثر ما حداقل یک بار هنگام خرید وسایل دکوراسیون داخلی منزل به آن برخورده ایم. یکی از کاربران چیدانه در قسمت مشاوره دکوراسیون سوالی در مورد انتخاب رنگ میز تلویزیون در فضایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک طلایی و فیلی پرسیده بودند. به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مطلب نکاتی را یاد آوری کنم که شما را در انتخاب رنگ و مدل میز تلویزیون یاری می دهد. با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



برج آزادی، دروازه ای به تمدن و هنر ایرانی

راهنمای خرید شیرآلات , راهنمای خرید لوازم خانگی , راهنمای خرید تلویزیون

بنایی که می خواهیم از آن حرف بزنیم برجی فوق العاده و بی نظیر است که سال های زیادی آن را از دور و نزدیک دیده ایم و شاید آن قدر به چشممان آشنا باشد که تاکنون متوجه اصالت و شکوه بی مانندش نشده ایم. نمی دانم، شاید علتش شلوغی و همهمه ی میدانش باشد که آدم را از توجه به اطرافش باز می دارد. شاید هم به خاطر افتادگی و تواضعش باشد که برخلاف همه ی برج های دیگری است که با غرور و تکبر فراوانی سقف آسمان را خراشیده و قد بر افراشته اند. هر چه که هست، این برج، همچون دخترکی که دامن خود را بر زمین پهن کرده و سر به زیر دارد، مظلوم و ساکت در میان آن همه بوق و دود و ازدحام ماشین و آدم، تنها مانده است. برجی که همچون اسمش در این روزگار هزارچهره، گوشه نشین شده است. بله... چیدانه امروز می خواهد از برج آزادی بگوید... مبادا که از یاد ببریمش...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



خرید لوازم دکوراسیون منزل از یک شوروم متفاوت!

راهنمای خرید کارت گرافیک , سرویس خواب کودک , خواب راحت

این روز ها شبکه های اجتماعی مجازی تبدیل شده اند به یکی از عناصر اصلی زندگی و اگر راه درست استفاده کردن از آن ها را یاد بگیریم می توانیم کلی در وقت و هزینه هایمان صرفه جویی کنیم. این شبکه های اجتماعی همان جایی هستند که اکثر مردم وقت زیادی را در آن سپری می کنند و قبل از این که در ترافیک های سنگین شهری به دل خیابان بزنند برای پیدا کردن وسیله های مورد علاقه و نیازشان، حتما به جستجوی می پردازند تا هدفمند تر و با اطلاعات اولیه اقدام کنند. در این راه چیدانه هم تصمیم دارد تا شما را با معرفی برخی از شوروم های اینستاگرام که وسیله های دکوری و مبلمان می فروشند همراهی کند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



ساختمان ساحل سپهر در تهران، طراحی حیاط مرکزی در فضای اداری

راهنمای خرید خودرو , راهنمای خرید دوربین عکاسی , راهنمای خرید تبلت

این موضوع که یک ساختمان بتواند در فضای شهری خوش بدرخشد دغدغه ی امروزی همه ی معماران برجسته و کارفرماهایی است که علاوه بر کارایی و کاربرد مقرون به صرفه بودن نیز برایشان مهم است. این مقرون به صرفه بودن همان چالشی است که ساختمان اداری ساحل سپهر از دفتر معماری شیوه دگردیس به معماری امیرحسین طاهری با آن مواجه بود اما با همه ی محدودیت ها به خوبی توانست آن را به اجرا در بیاورد. با چیدانه همراه باشید تا باهم به گوشه و کنار این ساختمان سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : راهنمای خرید سرویس خواب راحت و زیبا