رئال خواهان پس گرفتن موارتا : یک مدیر برنامه ایتالیایی مورد تأیید فیفا اعلام ...


یک مدیر برنامه ایتالیایی مورد تأیید فیفا اعلام کرد که کهکشانی‌ها قصد دارند از بندی که در قرارداد موراتا با یوونتوس گنجانده‌اند، برای پس گرفتن مهاجم پیشین خود استفاده کنند. خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آس اسپانیا، ارنستنو برونزتی، ایجنت ایتالیایی که نامش در فهرست ایجنت‌های مورد تأیید فیفا قرار دارد، در گفت‌و‌گو با نشریه توتو اسپورت ایتالیا ادعا کرد یوونتوس در پایان فصل دو مهره کلیدی خود را از دست خواهد داد.

به گفته برونزتی، باشگاه رئال‌مادرید قصد دارد از بندی که دو سال پیش در قراردادش با یوونتوس برای انتقال آلوارو موراتا به تورین اضافه کرد، استفاده کند و در پایان فصل با پرداخت 35 میلیون یورو به بانوی پیر، مهاجم پیشین خود را از تورینی‌ها پس بگیرد.

او گفت: رئال خواهان پس گرفتن موراتا است اما همه چیز در نهایت به نظر خود بازیکن بستگی دارد. عاقبت کار در چند ماه پیش رو مشخص می‌شود. سیاست باشگاه رئال‌مادرید در بازار نقل‌و‌انتقالات در حال تغییر است و این باشگاه حال در صدد جذب بازیکنان جوان است و موراتا هم یکی از گزینه‌های رئال است.

رئال مادرید سال گذشته موراتا را در ازای 22 میلیون به یوونتوس فروخت اما حق بازخرید این مهاجم اسپانیایی را در ازای پرداخت 35 میلیون یورو برای خود در نظر گرفت. گفته می‌شود یوونتوس برای اینکه موراتا را به ماندن در تورین ترغیب کند، قصد دارد او را به سومین بازیکن پردرآمد تیم پس از پوگبا و بوفون تبدیل کند و به او سالانه 3.5 میلیون یورو حقوق بدهد.

برونزتی در ادامه به آینده پل پوگبا، هافبک هجومی یوونتوسی‌ها اشاره داشت و آن را اینگونه پیش‌بینی کرد: در مورد پوگبا باید بگویم که می‌دانم بارسلونا خواهان جذب اوست. پیوستن او دیر یا زود به بارسلونا ملحق می‌شود. باید ببینم که یوونتوس حاضر به فروش او می‌شود یا نه. به هر حال بارسلونا تنها تیم اسپانیایی نیست که می‌خواهد پوگبا را بخرد.


ویدیو : رئال خواهان پس گرفتن موارتا