خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند! :       هركسی باید بداند چه جور ...



 

 

  هركسی باید بداند چه جور لباس‌هایی را بپوشد  تا آراسته‌تر و به قول معروف «خوش‌تیپ» تر جلوه كند؛ لباس‌هایی كه اصطلاحا «به او می‌آید» با شركت در دومین امتحانی كه برایتان درنظر گرفته‌ایم، می‌توانید مهارت‌هایتان را در انتخاب لباس‌های مناسب محك بزنید. این امتحان برای خانم‌های قد بلند طراحی شده و سعی كرده‌ایم مهم‌ترین نكات را لا‌به‌لای گزینه‌ها قرار دهیم. شما هم اگر قدتان بلند است یا می‌خواهید برای آشنای قدبلندتان خرید كنید، نگاهی به این مطلب بیندازید! از حالا نمره شما بیست است!

از بین چهار گزینه زیر باید دو گزینه را حذف كنید. آن دو گزینه كدام‌هاست؟

گزینه الف :

لباس برای خانم های قد بلند , خانم قد بلند , لباس مناسب خانم قد بلند

واقعیت این است كه در كل تیپ‌های ورزشی برای افراد قد بلند مناسب است. این لباس‌ها نه خیلی شل و افتاده و نه خیلی آزاد و راحت هستند. لباس‌هایی كه به تن خیلی گشادند برای افراد قدبلند مناسب نیست. اما یك شلوار ورزشی می‌تواند گزینه خوبی برای قد بلندهای اسپرت‌دوست باشد. پس این گزینه صحیح است.

گزینه ب :

خانم های بلند قد , خانم های قلد بلند چه لباس هایی بپوشند , خانم های قد بلند چه مانتویی بپوشند؟

جین‌های راسته ساخته شده‌ برای قد بلندها. به‌خصوص اگر تا روی قوزك پا قرار بگیرد یا حتی كمی كوتاه باشد. اما از آن جایی كه معمولا بالا تنه افراد قد بلند هم بلند است، نباید سراغ شلوارهای فاق كوتاه بروند. برعكس شلوارهای فاق بلند همراه بلوز یا پیراهن‌هایی كه خط كمرشان بالاست و زیر قفسه سینه قرار می‌گیرد انتخاب‌های مناسبی است. پس این گزینه یكی از گزینه‌های اشتباه است.

گزینه ج :

خانم های قد بلند , مدل لباس عروس برای خانم های قد بلند , توصیه هایی ایمنی به خانم های خانه دار

جالب است بدانید هرقدر سراغ رنگ‌های بیشتر و بعضا متضاد بروید، قدتان متناسب‌تر به‌نظر می‌آید. درباره طرح‌های روی لباس هم باید مدل‌های شلوغ را انتخاب كنید. این شلوار چهارخانه ضمن اینكه افراد لاغر را متناسب نشان می‌دهد، فاق بلندی دارد و چند رنگ است. این گزینه صحیح است.

گزینه د :

به خانم ها و آقایان توصیه , مدل مانتو برای افراد لاغر و قد بلند مانتو برای خانم های لاغر , شماره تلفن خانم

راستش را بخواهید درباره شلوارهای دم پا گشاد نمی‌توان با قطعیت نظر داد،  فقط توصیه ما این است كه ترجیحا سراغ این مدل‌ها نروید. اگر هم رفتید دم پایشان خیلی زیاد باشد! معمولا این مدل‌ها به افراد قد كوتاه توصیه می‌شود. این گزینه هم اشتباه است و باید حذف شود.

از بین این چهار گزینه كدام را رد می‌كنید؟

گزینه الف :

ماساژور خانم , توصیه , کفش پاشنه بلند

تا جایی كه می‌توانید سراغ زیورآلات بزرگ بروید، به‌خصوص اگر گردن كشیده‌ای دارید ترجیحا از مدل‌های ظریف استفاده نكنید. هرقدر رنگ‌ها پر رنگ‌تر و حتی شلوغ‌تر باشند بهتر است. این گزینه صحیح است.

گزینه ب :

خانم , شاسی بلند , طپانچه خانم

قد بلندها معمولا دست‌ها و انگشتان بلندی هم دارند. برای همین انگشترهای پهن با نگین‌های درشت و همچنین دستبندهای ضخیم و پهن برایشان بسیار مناسب است. این گزینه هم صحیح است.

گزینه ج :

خانم گل , خورشید خانم , ماشین شاسی بلند

برای انتخاب كیف مناسب همیشه به خاطر داشته باشید كه بزرگ‌ترین مدل‌ها برای شما بهترین مدل‌ها هستند. وقتی یك كیف بزرگ در دست داشته باشید، حواس بیننده را به‌خودش معطوف می‌كند و همین رمز موفقیت شما خواهد بود.

گزینه د:

شاسی بلند ایران خودرو , خانم ابتکار , خانم دکتر

كیف‌های كوچك دقیقا همان گزینه‌هایی هستند كه باید ردشان كنید. شاید بپرسید پس تكلیف مجالس رسمی چه می‌شود؟ باید بگوییم شما می‌توانید از كیف دستی‌هایی با اندازه‌های متوسط و بدون بند استفاده كنید اما تا جایی كه می‌توانید سراغ مدل‌های كوچك با بندهای خیلی بلند نروید. از ما گفتن بود. این گزینه اشتباه است.

از میان چهار گزینه زیر كدام را رد می‌كنید؟ كدام‌ها به دردتان می‌خورند؟

گزینه الف :

قد بلند , لباس مجلسی بلند , جیلی شاسی بلند

بالاتنه بلندی دارید؟ درست انتخاب كرده‌اید. بالاتنه‌های لاغر و بلند با راه راه‌های افقی متناسب‌تر و كوتاه‌تر نشان داده می‌شوند. تركیب قرمز و سفید هم آراسته است و هم حواس مخاطب را به‌خودش جلب می‌كند. این گزینه صحیح است.

گزینه ب:

توصیه های پزشکی , مدل لباس مجلسی بلند , شاسی بلند چینی

تونیك‌های بلند هم انتخاب‌های خوبی هستند. به‌خصوص اگر مثل این مدل كمی پف‌دار بایستد و پایین‌شان هم حالت ‌كشی داشته باشد و راسته نایستد. سعی كنید تا جایی كه می‌توانید از این مدل‌ها پیروی كنید. این گزینه هم صحیح است.

گزینه ج :

همسر خانم ابتکار , پاشنه بلند , مدل مو بلند

این گزینه یك راهكار اساسی است برای قد بلندها! این پیراهن 3 مزیت عالی دارد: اول از همه كه چهارخانه است و همان‌طور كه گفتیم چهارخانه‌ها برای لاغر‌ها و قدبلندها خلق شده‌اند! دوم اینكه یك كمربند ساده در قسمت میانی لباس می‌تواند بالاتنه را به دو بخش تقسیم كند و همین تقسیم كردن بالاتنه‌تان را كوتاه نشان می‌دهد. به‌عنوان نكته آخر باید به رنگ‌های تند این مدل اشاره كنیم. این گزینه صحیح است.

گزینه د :

مدل مانتو بلند , سوسن خانم , توصیه می کنم

مدل‌هایی كه راه راه های عمودی دارند  برای افرادی كه قد بلندی دارند، انتخاب خوبی نخواهد بود. در صورت امكان سراغ این مدل ها  نروید. برعكس مدل‌هایی مشابه گزینه الف را  انتخاب كنید.این گزینه اشتباه است.

این نكات را موقع خرید كردن رعایت كنید:

تا جایی كه می‌توانید سراغ كفش‌های پاشنه بلند نروید مگر اینكه پاشنه‌هایشان در مقایسه با سایر كفش‌ها كوتاه به‌نظر بیاید! مثلا نمونه كفش در این عكس انتخاب مناسبی است. آراسته، ساده و از همه بهتر مناسب برای شماست!

فروش شاسی بلند , خانم مارپل , خانم ها

كفش‌های فلت یا تخت درصورتی كه استاندارد باشند و روی پا و كمر فشار ایجاد نكنند، بهترین گزینه ممكن برای هر خانم قدبلندی به حساب می‌آید. تابستان هم كه فصل این كفش‌هاست. پس با خیال راحت خرید كنید!

موی بلند , عکس خانم , کفش پاشنه بلند مردانه

دستمال گردن‌هایی با رنگ‌های شاد می‌توانند كشیدگی گردنتان را پنهان كنند و در عین حال خیلی هم شاد و تابستانه باشند. گاهی وقت‌ها یك دستمال گردن یا شال گردن نخی ساده می‌تواند كل ظاهرتان را از این‌رو به آن رو كند!

عکس مهدی رحمتی با خانم , نمایش طپانچه خانم , فیلم پاشنه بلند

چند جفت ساق دست با رنگ‌های مختلف داشته باشید! وقتی مانتو یا پیراهنی را روی‌ آنها می‌پوشید، می‌توانید آستین‌ها را تا كنید تا كشیدگی دست‌ها متناسب‌تر و زیباتر به‌نظر بیاید.

سود سپرده بلند مدت 5 ساله , اجازه سفر برای خانم های باردار , بلند شدن و نشستن هواپیما

منبع:bartarinha


ویدیو : خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند!