حمام تان را نورانی کنید : وقتی در مورد نور حمام صحبت می­ شود خیلی از ما فضایی ...


وقتی در مورد نور حمام صحبت می­ شود خیلی از ما فضایی کامل روشن را در ذهن داریم. اگر این نور از یک منبع نوری قوی تامین شود، حمام را کاملا پرنور می­ کند ولی سایه ­ها در فضا بیشتر می ­شوند. وب سایت چیدانه: وقتی در مورد نور حمام صحبت می­ شود خیلی از ما فضایی کامل روشن را در ذهن داریم. اگر این نور از یک منبع نوری قوی تامین شود، حمام را کاملا پرنور می­ کند ولی سایه ­ها در فضا بیشتر می ­شوند.

دکوراسیون حمام تان را غرق نور کنید!

وسایلی که باید فورا از داخل حمام حذف کنید , دوش حمام , حمام

ما در بیشتر مواقع در حق طراحی و نورپردازی حمام ظلم می­ کنیم و اهمیت کمی به آن می ­دهیم. در صورتی­ که این فضا خصوصی­ ترین بخش خانه­ ی ما است و به­ علت کارهایی مانند شستشو، ریلکس کردن، اصلاح و آرایش باید نور مناسبی داشته باشد تا تبدیل به حمامی گرم و دلنشین شود و بتوانیم انرژی دوباره بگیریم و بهترین استفاده را از آن داشته باشیم. در این مطلب چیدانه چند نکته ­ی مهمی را که باید در نورپردازی حمام مورد توجه قرار گیرد، دنبال کنید

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



پیانو را به بخشی از دکوراسیون خانه تبدیل کنید!

کلیک کنید , حمام قجر , سردوشی حمام

شنیدن نوای خوش در خانه اتفاقی است که حتی اگر خودتان هم دستی بر نواختن یک ساز نداشته باشید، حتما از آن استقبال می‌کنید. فقط کافی است تجربه یک‌بار شنیدن صدای ساز را در جمعی خودمانی یا یک ‌مهمانی کوچک داشته باشید ‌تا به معجزه «نوای خوش» ایمان پیدا کنید؛ صدایی که می‌تواند تا سال‌های سال خاطره آن ‌مهمانی کوچک را در ذهن‌تان زنده نگه دارد. با داشتن چنین تجربه‌ای اصلا بعید نیست دل‌تان بخواهد این نوای خوش را به بخشی از صدای همیشگی خانه‌تان تبدیل کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۷ ایده تزیین حیاط برای جشن و مهمانی های بهارانه

وان حمام , حمام کردن , حمام شیخ بهایی

فصل بهار بهترین فصل برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها در حیاط و کلا فضای بیرونی خانه است. هوای مطبوع، گل های با طراوت و زیبا و نسیم بهاری در برپایی هر چه بهتر این مهمانی ها به شما کمک می کنند. حالا که درست در آستانه جشن نیمه بهار هستیم، ما هم پیش خودمان فکر کردیم که شاید بد نباشد که ایده هایی برای مهمانی در فضای باز را با شما در میان بگذاریم و مطمئن هستیم که به کارتان می آید، پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بهترین ایده ها برای جای رختخواب در خانه های کوچک!

خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید  , نمک حمام , حمام چهار فصل

جای رختخواب ها در خانه ی شما کجاست؟! حتما در خانه ی شما هم رخت خواب و سایر منسوجات اضافی برای مهمانانتان در نظر گرفته اید، اما اینکه بهترین محل برای قرار دادن رختخواب ها به خصوص در خانه های کوچک کجاست موضوعی است امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : حمام تان را نورانی کنید