جاده کرج - چالوس یک طرفه می شود : معاون پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن ...


معاون پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده کرج - چالوس طی فردا دوشنبه سوم تیر خبر داد و گفت: در صورتی که محدودیت های اعمال شده بار ترافیک این محدوده را در ساعات تعیین شده نکاهد، ساعت محدودیت ادامه می یابد. خبرگزاری مهر: معاون پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده کرج - چالوس طی فردا دوشنبه سوم تیر خبر داد و گفت: در صورتی که محدودیت های اعمال شده بار ترافیک این محدوده را در ساعات تعیین شده نکاهد، ساعت محدودیت ادامه می یابد.

 سرهنگ رضا اكبری با اعلام محدودیتهای اعمال شده در جاده کرج- چالوس گفت:بر اساس این محدودیت ها، حركت انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴الی ۲۴ روز دوشنبه سوم تیر ماه جاری از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷الی ۲۴ روز دوشنبه سوم تیر ماه جاری از ۱۵ كیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج به صورت یكطرفه خواهد بود.

اكبری با بیان اینکه این محدودیت ها به منظور تخلیه بار ترافیكی خودروهای ورودی از سمت تونل كندوان به كرج و بالعكس اعمال شده است، تصریح کرد: چنانچه بار ترافیكی در محورهای یاد شده در ساعات تعیین شده كم نشود ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت.

اكبری یادآور شد: در این مدت تردد انوع تریلر و كامیون در محور كرج - چالوس ممنوع است.
معاون پلیس راه استان البرز گفت: ممنوعیت تردد موتورسیكلت نیز تا پایان محدودیت در محور كرج چالوس و بالعكس ادامه دارد.


ویدیو : جاده کرج - چالوس یک طرفه می شود