تمهیدات ترافیکی برای تاسوعا و عاشورا : رئیس پلیس ترافیک شهری راهور با تشریح ...


رئیس پلیس ترافیک شهری راهور با تشریح تمهیدات پلیس برای ایام تاسوعا و عاشورا در شهرها گفت: با توجه به برگزاری عزاداری در شهرهای مختلف و تعطیلی پیش رو پیش بینی می‌کنیم بسیاری از هموطنان برای برگزاری مراسم عزاداری به شهر خود باز گردند. خبرگزاری مهر: رئیس پلیس ترافیک شهری راهور با تشریح تمهیدات پلیس برای ایام تاسوعا و عاشورا در شهرها گفت: با توجه به برگزاری عزاداری در شهرهای مختلف و تعطیلی پیش رو پیش بینی می‌کنیم بسیاری از هموطنان برای برگزاری مراسم عزاداری به شهر خود باز گردند.

سرهنگ حسین مهرایی گفت : با توجه به اینکه پایتخت از امروز به علت آلودگی هوا تعطیل شده است پیش بینی می‌کنیم سفرهای هموطنان به منظور شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورا از امروز آغاز شود. این در حالی است که بسیاری از هموطنان بر اساس سنت این مراسم آیینی را در شهر خودشان برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: تمامی تسهیلات برای شهرهای مسافرفرست و مسافرپذیر انجام شده و تمهیدات لازم برای جلوگیری از ترافیک در خروجی‌ها و ورودی‌های شهر پیش بینی شده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور با بیان اینکه در هر شهری یک محل تجمع بزرگ دسته‌های عزاداری وجود دارد تاکید کرد: پلیس تسهیل ترافیک در این مناطق را به منظور عبور و مرور راحت هیات‌های عزاداری و عزاداران بر عهده داشته و در این راستا برنامه‌هایی را دستور کار داریم. روز عاشورا نیز طرح ویژه ترافیکی در شهرهای بزرگ اجرا می‌شود.

به گفته مهرایی، به جز ترددهای ضروری آتش نشانی و اورژانس که تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شده است اولویت تردد با هیات‌های مذهبی است.

وی از رانندگان خواست در روز عاشورا از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیات‌های عزاداری باز نگه دارند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور پیش بینی کرد تردد در جاده‌های کشور در روزهای آینده در جاده‌های کشور افزایش یابد.


ویدیو : تمهیدات ترافیکی برای تاسوعا و عاشورا