تراکتورسازی 2- استقلال صفر/حمله گرگهای بی رحم؛تراکتور بعد از 16 سال برد :



تراکتورسازی 2 - استقلال صفر

تراکتورسازی با این برد پس از 16 سال موفق به شکست استقلال در تبریز شد

 

استقلال و پرسپولیس و تراکتور , تصاویر مسابقه تراکتورسازی و استقلال , نتیجه بازی تراکتور سازی و استقلال خوزستان امروز دوشنبه 4 مرداد 1395

 

ساعت 15 ،

ورزشگاه یادگار امام تبریز،

تماشاگر : 40 هزار نفر

داور: سعید مظفری زاده 

کارت زرد: محمد نصرتی، مهدی کیانی(تراکتورسازی) حنیف عمران زاده(استقلال)

تراکتور سازی: عقیل اعتمادی - محمد نصرتی - مرتضی اسدی -میلاد فخر الدینی -  قاسم دهنوی - فلاویو لوپز(92- ژائو ویلا)- محمد ابراهیمی(85- سید محسن حسینی)- - مهدی کریمیان -  آنسلمو گونسالس(83- مهدی سیدصالحی) - مصطفی اکرامی - مهدی کیانی 

سرمربی: تونی اولیویرا   

استقلال : مهدی رحمتی -پژمان منتظری - حنیف عمران زاده - امیرحسین صادقی (26 میثم بائو)- خسرو حیدری - علی حمودی(83- میثم حسینی) - جی لوید ساموئل -  امین منوچهری - میلاد میداوودی(46- آرش برهانی) - سیاوش اکبرپور- هاشم بیگ زاده

مربی:  مجید صالح

دقایق حساس:

بازی با حساسیت و تنش نسبی اغاز شده و کیفیت مناسبی ندارد. استقلال در غیاب هافبکهای بازیسازش بائو را هم نیمکت نشین کرده که این تصمیم واقعا عجیب است.تراکتوری ها هم که به حرکات دهنوی از سمت راست دل بسته اند روی توپای سوم برنامه ریزی کرده اند. در 15 دقیقه اول بازی لوپز 2 بار از راه دور مهدی رحمتی را ماساژ داد!

جدی ترین حرکت استقلال سانتر خطرناک میلاد میداوودی بود که دو سه دقیقه بعد با شوت از راه دور آنسلمو پاسخ داده شد. 

مهدی رحمتی در دقیقه 24 با واکنش عالی خودش دروازه را نجات داد. او شوت انسلمو را با شیرجه به کرنر فرستاد. 

استقلال در دقیقه 23 صادقی را از دست داد. 3 دقیقه بعد میثم بائو به جای این مدافع سابقا قرمزپوش وارد میدان شد. بائو هم سابقه بازی در یادگار امام را دارد. 

دقیقه 35: پاس عمقی بائو با ضربه پای چپ منوچهری به فاصله کمی از کنار دروزاه بیرون رفت. این جدی ترین موقعیت گل استقلال تا اینجای بازی بوده است

دقیقه 49: پاس عمقی کیانی را ابراهیمی روانه دروازه استقلال کرد که این توپ را رحمتی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 52: شوت محکم کیانی را رحمتی ناقص دفع کرد، اما بازیکنی از تراکتور در محوطه جریمه نبود که توپ برگشتی روی گل کند

دقیقه 56: یک فرصت عالی برای برهانی روی اشتباه مدافعان و دروازه بان تراکتور که می رفت صدمین گل او در لیگ برتر باشد، اما اعتمادی اشتباه خود را جبران و توپ را جمع کرد.

دقیقه 62: ارسال اکبرپور از میانه زمین با ضربه سر بائو به منوچهری رسید، ضربه سر او را اعتمادی ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را خود منوچهری با فاصله اندکی از روی دروازه به بیرون فرستاد.دقیقه 82: ابراهیمی یک بار دیگر در موقعیت تک به تک مغلوب رحمتی شد این بار روی پاس گونزالس.

در حاشیه:

آرش برهانی ، میثم حسینی و میثم بائو سه نیمکت نشین سرشناس استقلال هستند که امروز سه بازیکن امید را هم روی نیمکت خود می بیند.

مهدی رحمتی در بدو ورود ابی ها به زمین به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.رحمتی رگ و ریشه ترکی دارد.

آرش برهانی را نوازش دادند! بنده خدا برهانی همه بار حاشیه های یک هفته اخیر را تحمل کرد. این کار هوادراران تراکتور بدون شک با برخورد کمیته انضباطی مواجه خواهد شد.

پر نشدن ورزشگاه جای تعجب دارد اما از آن تعجب اور تر برگزاری بازی در ساعت 15 و در روز غیر تعطیل است که اشتیاق حضور در ورزشگاه را بین هوادرارن از بین می برد.

روی کاغذی که به خبرنگاران داده اند ستار همدانی سرمربی است. اما مرد اول نیمکت استقلال مجید صالح است...

بعد از خطا روی اکرامی در دقیقه 5 اولین شعارهای بی ادبانه حین بازی ورزشگاه را پر کرد. 

در دقیقه 23 بازی بعد از مصدومیت صادقی صدای تماشاگران از زمینه حذف شد و بعد از یک دقیقه در حداقل قدرت تبدیل به زیرصدای گزارشگر شد.البته صدا دوباره بازگشت تا هیجان بازی برای بینندگان کمتر نشود. 

شرح گل ها:

(1- صفر): دقیقه 39: ارسال محمد ابراهیمی از سمت راست به روی تیر دو با ضربه سر لوپز همراه شد که ضربه او توسط رحمتی دفع ناقص شد و توپ برگشتی را مجدداً خود لوپز وارد دروازه استقلال کرد.

(2- صفر): دقیقه 91: پاس سید صالحی در محوطه جریمه به فخرالدینی رسید و او با یک ضربه آرام و کوتاه از بالای سر رحمتی توپ را درون دروازه استقلال انداخت

بهترین بازیکن:

قاسم دهنوی هافبک جنگنده تراکتور که در میانه میدان اجازه خودنمایی به هافبک های استقلال نداد، بهترین بازیکن میدان لقب می گیرد. عقیل اعتمادی دروازه بان جوان تراکتور نیز در چند نوبت واکنش های خوبی داشت و مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

اتفاق ویژه:

1- اگرچه امیر قلعه نوعی همراه تیمش نبود، اما رکورد جالب او مقابل تراکتور هم ادامه یافت: باخت به تیم های سابق خود در اولین رویارویی خارج از خانه!

2- تراکتورسازی پس از 16 سال در تبریز موفق به شکست استقلال شد. استقلال نیز پس از 16 سال در تبریز شکست خورد. آبی پوشان از سال 1375 تاکنون مقابل هیچ تیمی در تبریز نباخته بودند./گل

 

سایر نتایج

 

 


ویدیو : تراکتورسازی 2- استقلال صفر/حمله گرگهای بی رحم؛تراکتور بعد از 16 سال برد