بیشتر مراقب دخترانمان باشیم : در علم جرم شناسی گفته می شود که که اگر جنایتی ...


در علم جرم شناسی گفته می شود که که اگر جنایتی رخ می دهد، گذشته از جرم مجرم، گاه خود قربانی نیز مقدمات جرم علیه خود را فراهم می کند. وب سایت نی‌نی بان: در جامعه ای که معتادان و بیکاران و جنایتکاران حرفه ای و آنی، در هر لحظه می توانند از کنارمان رد شوند، چرا باید خود و عزیزان مان را در معرض خطر قرار دهیم؟!

بیشتر مراقب دخترانمان باشیم

چطور بیشتر بخوریم و کاهش وزن داشته باشیم , خوب باشیم , چرا باید سایت داشته باشیم

در علم جرم شناسی گفته می شود که که اگر جنایتی رخ می دهد، گذشته از جرم مجرم، گاه خود قربانی نیز مقدمات جرم علیه خود را فراهم می کند. مثلاً اگر کسی اسکناس یا طلاهای زیادی را داخل یک کیسه نایلونی شفاف قرار دهد، در خیابان حرکت کند و کسی کیسه را برباید، خود مالباخته نیز مقصر است هر چند که از نظر قانونی، مسؤولیتی متوجه او نیست و در مجازات مجرم هم تخفیفی داده نمی شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چرا موبایل مردان را نابارور می کند؟

چگونه جذاب باشیم , بیشتر بدانیم , چگونه شاد باشیم

تحقیقات تاثیر اشعات تلفن همراه را بر باروری مردان اثبات کرده است اما تاثیر آن بر باروری خانم‌ها هنوز مشخص نیست. این روزها، بیشتر ما زمان زیادی را سرگرم تلفن های همراهمان هستیم. گذشته از تاثیراتی که این مسئله بر مهارت‌های ارتباطی‌، صبر و تمرکزمان دارد، جای سوال است که این وسیله کوچک چه تاثیرات فیزیکی را می‌تواند به دنبال داشته باشد. آیا این وسیله عزیز که از خودتان جدا نمی‌کنید ممکن است در مادر شدنتان اخلال ایجاد کند؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چگونه به کودک چاق خود کمک کنیم؟

مراقب , چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ , راهکارهای فروش بیشتر

 اگر وزن فرزند شما از سن سه سالگی از حد طبیعی خارج شد، بیشتر مراقب رژیم غذایی وی باشید. البته این بدان معنی نیست که در چنین شرایطی کودک خود را تحت یک رژیم لاغری سخت قرار دهید. باید در نظر داشت چنین رژیمی ممکن است فاقد ویتامین ها و املاح معدنی لازم برای رشد کودک باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تناسب اندام زنان ، قبل از بارداری

هر که بامش بیش برفش بیشتر , بیشتر , هرکه بامش بیش برفش بیشتر

وزن نقش مهمی در بارداری سالم دارد. زنانی که وزن آن‌ها در مقایسه با قدشان زیر حد طبیعی است بیشتر در معرض زایمان نوزاد نارس و داشتن فرزندان کوچک‌تر از حد طبیعی می‌باشند. زنان چاق یا دارای اضافه‌وزن، بیشتر در معرض خطر عوارض دوران بارداری، زایمان سخت و نوزاد بالاتر از وزن طبیعی بوده و فرزندشان اغلب در بزرگسالی با مشکل اضافه‌وزن مواجه می‌شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چند پیشنهاد برای سرگرم کردن بچه


چگونه شاد باشیم و بخندیم , روشهای فروش بیشتر , چگونه لوند باشیم

الان مشغول بررسی دنیای اطرافش است. کودکان نوپا با شناسایی اطرافشان، آموزش می یابند. بازی کردن با آنها فرصتی به آنها می دهد تا صداها، حرکات، رنگ ها و در کل تجربیات جدیدی را کشف کنند. بازی با کودک یک سال و نیمه هماهنگی عمل، مهارت های تعاملی، کار گروهی و هوش او را بالا می برد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : بیشتر مراقب دخترانمان باشیم