بوشهری ها دنبال ماشین روحانی ندوند : معاون استاندار بوشهر گفت: همانطور که حرمت ...


معاون استاندار بوشهر گفت: همانطور که حرمت میهمان واجب است باید حرمت میزبان نیز حفظ شود و در این ارتباط از مردم می خواهیم که کسی دنبال خودرو حامل رییس جمهوری ندود و کسی نیز در سطح شهر به غیر از مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری حق جمع کردن نامه های مردم را ندارد. پایگاه خبری خلیج فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به سفر روز سه شنبه رییس جمهور و هیات دولت به استان گفت: دیدار عمومی با مردم، نشست با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف، شورای سرمایه گذاری و توسعه استان، نشست شورای اداری، نشست با خبرنگاران و چند بازدید از برنامه های این سفر یک روزه به بوشهر است.

به گزارش «خلیج فارس»؛ فتح الله حقیقی پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: ارزش گذاری به مردم این منطقه، بررسی وضعیت استان از نزدیک و دریافت نظرات و درخواست های مردم از اهداف سفر رییس جمهور به بوشهر است.

سخنرانی رییس جمهور در ساعت 9

حقیقی دربار ه برنامه های سفر دکتر روحانی به استان گفت: نخستین برنامه سخنرانی ریس جمهور در جمع مردم است که ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین نشست با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف، حضور در جلسه شورای توسعه و سرمایه گذاری استان و جلسه شورای اداری بوشهر از دیگر برنامه های این سفر می باشد.

معاون استاندار بوشهر افزود: بازدیدهایی نیز برای رییس جمهور تدارک دیده شده، ضمن اینکه سفر وی به شهر بوشهر با حضور در نشست خبری به پایان می رسد.

مسیرهای استقبال و حضور مردم در ورزشگاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد مردم پیش بینی شده، گفت: مسیر حضور شهروندان بوشهری در ورزشگاه از سمت میدان قدس به چهار راه دادگستری است، ولی افرادی که از شهرستان ها برای حضور در سخنرانی رییس جمهور وارد بوشهر می شوند، از خیابان شهید چمران وارد و در خیابان ورزش وارد ورزشگاه می شوند.

2 شیوه ارائه درخواست های مردمی به رییس جمهور


وی درباره نحوه دریافت درخواست های مردمی ، از رییس حمهور تصریح کرد: مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در مرکز استان مستقر شده و بهتر است مردم هرگونه پیام، درخواست، شکایت و انتقادی که دارند را از طریق سامانه تلفنی 111 ارسال و با دریافت کد رهگیری، در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.

حقیقی ادامه داد: همچنین آن دسته از افرادی که نیاز می بینند درخواست های خود را مکتوب ارایه کنند، محل هایی در ورزشگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده تا پس از اتمام سخنرانی رییس جمهور، نامه ها را دریافت و کد رهگیری به مردم دهند.

به گفته وی، این دو شیوه برای اعلام درخواست ها از رییس جمهور مانع از ایجاد زحمت بیشتر برای شهروندان شده و برنامه ای برای جمع آوری نامه در زمان سخنرانی رییس جمهور وجود ندارد.

مردم به دنبال خودروی رییس جمهور ندوند

معاون استاندار بوشهر گفت: همانطور که حرمت میهمان واجب است باید حرمت میزبان نیز حفظ شود و در این ارتباط از مردم می خواهیم که کسی دنبال خودرو حامل رییس جمهوری ندود و کسی نیز در سطح شهر به غیر از مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری حق جمع کردن نامه های مردم را ندارد.

علاقه مردم برای استقبال از رییس جمهور یادآور 24 خرداد است

وی یادآور شد: براساس اطلاعات دریافتی مردم استان بوشهر همانند همیشه با حضور پرشور و دیدنی خود استقبال خوبی از دولت یازدهم خواهند داشت.

حقیقی گفت: شور و نشاط ستادهای مردمی در مرکز استان یادآور روزهای انتخابات 24 خرداد 92 است و این بیانگر اشتیاق مردم برای میزبانی از دولت است.

انشالله نویدهای خوبی توسط رییس جمهور اعلام می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: از یک هفته گذشته استاندار با حضور در تهران و دیدار با وزرا و معاونان رییس جمهور پیگیر طرح ها و چند تصنمیم مهم برای استان بوده اند و پنج شنبه گذشته نیز در جلسه ای با حضور رییس جمهور در این خصوص تصمیم گیری شده است.

حقیقی با یادآوری اینکه بنای این دولت اعلام وعده و قول هایی است که عملی باشد، افزود: انشالله نویدهای خوبی توسط رییس جمهور در بوشهر اعلام می شود.

وزرا به شهرستان های استان می روند

وی همچنین از حضور وزرا، معاونان رییس جمهور به نمایندگی از روحانی به شهرستان های استان خبر داد و گفت: این سفرها پس از انجام سخنرانی عمومی رییس جمهور در بوشهر خواهد بود.


ویدیو : بوشهری ها دنبال ماشین روحانی ندوند