بهترین فرم ابرو برای انواع صورت +تصاویر مدل ابرو :     برای صورت كشیده بهترین ...



 

تصاویر انواع شکم رفتن برای پهلو , بهترین نرم افزار ویرایش تصاویر برای عکاسان , تصاویر کاشت ابرو

 

برای صورت كشیده بهترین فرم ابرو، ابروی صاف و افقی است و بدترین فرم ابرو، ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم‌كوتاه است. در مورد صورت‌های گرد بهترین فرم ابرو، ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم‌كوتاه است و بدترین ابرو، ابروی گرد است. بهترین ابرو برای صورت‌هائی كه چهارگوش هستند،

ابروی زاویه‌دار و منحنی با قوس تیز است كسانی كه صورت قلبی شكل یا گلابی شكل دارند بهتر است ابروی گرد را انتخاب كنند. بدترین فرم ابرو برای این افراد ابروی صاف و افقی است. بر اساس معیارهای زیبائی نقطه شروع ابرو، بلندترین نقطه ابرو و نقطه پایانی ابرو بر اساس موقعیت چشم‌ها تعیین می‌شود. برای پیدا كردن نقطه شروع ابرو، مدادی را در كنار بینی به‌صورت عمودی نگه دارید. نقطه طلاقی مداد با ابرو همان محل شروع ابروی شماست.

برای پیدا كردن بهترین محل برای بلندترین نقطه ابرو، مداد را كنار بینی به سمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید. حال مداد را طوری بگیرید كه كنار بینی را به كنار خارجی چشم متصل كند. نقطه تلاقی به‌دست آمده با ابرو، دقیقا بهترین نقطه پایانی ابروان شماست.

 

اگر صورت را به طور كلی به شكل یك بیضی در نظر بگیرید و آن‌را با یك خط فرضی عمودی به دو قسمت مساوی تقسیم كنید و با خط افقی فرضی دیگری بیضی را به 4 قسمت مساوی تقسیم نمائید، در یك چهره متناسب، محل چشم‌ها روی خط افقی است. حال خط افقی را به 5 قسمت مساوی تقسیم می‌كنیم با این كار اندازه طبیعی چشم‌ها مشخص خواهد شد به این ترتیب متوجه می‌شوید كه فاصله بین دو چشم، برابر با یك چشم است.

نیمه بالای چهره (بالای چشم‌ها) محل قرارگیری ابرو است. در یك چهره متناسب اگر از خط افقی تا پایین بیضی را به دو نیمه تقسیم كنیم نوك بینی باید بر روی این نقطه واقع شود. اگر خواستید چشمانتان درشت‌تر به نظر برسد فاصله ابروها را بیشتر كنید و اگر چشمان كشیده می‌خواهید بگذارید ابروهایتان به هم نزدیك باشند. بعضی‌ها چشم‌های پف‌كرده‌ای دارند كه ممكن است تناسب چهره‌شان را به هم ریخته باشد.

برای كم‌كردن پف‌ چشم، یك قاشق غذاخوری را زیر آب بسیار سرد بگیرید و برای 60 ثانیه روی پف كردگی چشم قرار دهید. این‌كار ورم را كمتر می‌كند. البته كرم نیز برای از بین بردن پف‌كردگی چشم وجود دارد. این كرم‌ها معمولا دارای نشاسته و روغن جگر كوسه هستند و به گفته متخصصین پوست برای ورم چشم اثر معجزه‌آسائی دارند. با تمام این تفاسیر و قوانین، باید بگوئیم كه برخی از چهره‌ها با اینكه از این قوانین پیروی نمی‌كنند، زیبا هستند بنابراین، تا آنجا كه خودتان از چهره خود راضی هستید، همان قانون شماست!

منبع:زن وزندگی

بهترین سواحل دنیا برای تفریح تصاویر , البوم تصاویر انواع ارکیده , تصاویر حضور این زنان به صورت نیمه عریان

تصاویر انواع آمیزش جنسی , کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت تصاویر , بهترین تصاویر اینستاگرام

بهترین تصاویر اکشن سال 2016 , تصاویر برای هوش , تصاویر زیبا برای شب یلدا

تصاویر انواع ارکیده , تصاویر برای اولین روز ذی الحجه , نرمش هایی برای تقویت مچ دست تصاویر

تصاویر آموزش نماز برای کودکان , تصاویر ورزش برای کوچک کردن شکم , تصاویر برای آموزش صرفه جویی در آب

 


ویدیو : بهترین فرم ابرو برای انواع صورت +تصاویر مدل ابرو