با تغییر رنگ موهاآرایش صورت بایدچگونه باشد؟ : تغییر رنگ موها ، رنگ چهره را ...



تغییر رنگ موها ، رنگ چهره را نیز تغییر مى‌دهد؟ به این ترتیب رنگ آرایشی که قبلا" از آن استفاده مى‌کردید دیگر جوابگو نخواهد بود.بابی براون راه حل جالبی دارد

 

بابی براون، آرایشگر هنرمند و با تجربه و نویسندۀ کتابهای پرفروش دربارۀ مسائل آرایشی ، از تجربه های خود می گوید:

 

من هرسال تابستان مشتریان فراوانی دارم که مایلند روی موهای قهوه ای تیرۀ طبیعی خود،‌های لایت بلوند بزنند. اولین باری که این کار را کردم ، احساس کردم یک مشکلی در کار است و نتیجۀ کار از نظر خودم %100 رضایتبخش نبود. وقتی خوب دقت کردم، دریافتم هماهنگی رنگ آرایش با رنگ مو نکتۀ مهمى ‌است که به آن توجه نکرده بودم.

 

تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی , تنفس بیشتر ماهیان به صورت می باشد , تنفس بیشتر ماهیان به چه صورت می باشد

 

چرا تغییر رنگ موها ، رنگ چهره را نیز تغییر مى‌دهد؟


به این ترتیب رنگ آرایشی که قبلا" از آن استفاده مى‌کرده اید دیگر جوابگو نخواهد بود. در اینجا به نکاتی اشاره خواهد شد که با رعایت آنها رنگ آرایش با رنگ مو هماهنگ شده و زیباتر به نظر خواهید رسید.

 


اگر رنگ موهای خود را بلوند کرده اید:


با موهایی به رنگ پلاتینی، طلایی، یا خاکستری باید آرایشی ملایم با رنگهای روشن داشته باشید تا با روشنی رنگ موها یتان هماهنگی داشته باشد. رنگهای تیره ای که احتمالا" تا قبل از رنگ کردن موهایتان استفاده مى‌کردید مثل قرمز گوجه ای ، رژلب شرابی یا خط چشم مشکی با این رنگ موها تضاد ناخوشایندی خواهند داشت. با‌ های لایت بلوند مختصر روی موها، چهرۀ شما سرحال تر نشان داده خواهد شد و کافی است آرایش معمول خود را کمى‌ملایم تر کنید. برای گونه‌ها از رژگونۀ صورتی روشن یا صورتی هلویی یا قرمز روشن استفاده کنید. لبها را با رژلب رنگ صورتی روشن تا صورتی متوسط با تن‌های صورتی، هلویی یا سرخ آرایش کنید. همچنین بهتر است از سایۀ چشم صورتی استخوانی، خاکستری یا صورتی روشن و خط چشم و ریمل قهوه ای استفاده کنید.

 


اگر رنگ موهای خود را تیره کرده اید:


موهای قهوه ای تیره و مشکی صورت را رنگ پریده مى‌کنند؛ پس رنگهای روشن را کنار گذاشته و از رنگهای تندتر برای آرایش گونه‌ها و لبها استفاده کنید تا مریض و رنگ پریده به نظر نیایید. با این رنگ موها، استفاده از رژلب‌هاو رژ گونه‌های صورتی با تن قرمز، قهوه ای با تن قرمز و صورتی مایل به قهوه ای بسیار مناسب هستند ( در صورت تمایل مى‌توانید از قرمز‌هایی که تن آبی دارند نیز استفاده کنید).چشمهایتان را با سایه‌های قهو ه ای ، ریمل مشکی و خط چشم قهوه ای تیره یا خاکستری تیره آرایش کنید. این رنگهای تیره چشمها را حالت مى‌دهد بدون آنکه زیادی تیره شوند. خانمهای سبزه رو مى‌توانند از طیف وسیعتری از رنگها استفاده کنند.

 

تغییر سایز چند عکس به صورت همزمان در فتوشاپ , تغییر صورت , تغییر صورت با ارایش

اگر رنگ موهای خود را قرمز کرده اید:

 

رنگ موهای که تن کهربایی سوخته دارند ، رنگ چهره را گرم تر مى‌کنند و با این رنگها بهتر است صورت خود را نیز با رنگهای گرم آرایش کنید. رژگونۀ قهوه ای متوسط، قهوه ای قرمز یا سرخ زردآلویی برای آرایش گونه‌ها _ رژلب‌های هلویی، قهوه ای روشن، صورتی قهوه ای یا قرمز برای آرایش لبها _ سایه چشم‌های صورتی استخوانی یا سبز خزه ای و خط چشم و ریمل قهوه ای با تن قرمز تا قهوه ای تیره برای آرایش چشمها توصیه مى‌شوند.

 


اگر رنگ موهای خود را خاکستری کرده اید:


رنگ خاکستری مو‌ها رنگ را از چهرۀ شما محو مى‌کند و شما را به شدت رنگ پریده و صورت شسته نشان مى‌دهد. با این رنگ مو شما باید از رنگهای روشن با تن سرد روی گونه‌ها و لب‌هایتان استفاده کنید. به این ترتیب چهرۀ شما رنگ خواهد یافت.از رژلب‌هایی به رنگهای صورتی ملایم، زردآلویی، انواع قرمز‌های ملایم، صورتی یا قرمز استفاده کنید. سایه چشم‌های سفید و خاکستری و خط چشم‌های خاکستری تیره یا آبی سیر مناسب هستند.

 

آرایش صورت باید متناسب با سن تان تغییر کند آرایشی که برای سن 20 , تغییر فرمت چند عکس به صورت همزمان در فتوشاپ , اگر طلاق از سمت زن باشد به چه صورت میشود


آیا لازم است ابروها را رنگ کنیم؟

 

اگر رنگ موهای خود را تغییر مختصری داده اید، کافی است کمى‌سایۀ پودری یا مداد ابرو روی ابروها بزنید . این کار ابروها را، با هر رنگ مویی که داشته باشید، خوشرنگ و خوش فرم تر مى‌کند.اگر رنگ موهایتان را تغییر اساسی داده اید ( مثلا" موهای قهوه ای تیره را به رنگ بلوند روشن در آورده اید)، از متخصص ابرو در آرایشگاهتان مشاوره بگیرید و رنگ ابروهایتان را هماهنگ با رنگ موها عوض کنید. رنگ کردن ابروها غالبا" در آرایشگاهها بطور رایگان انجام مى‌شود.

 

 



ویدیو : با تغییر رنگ موهاآرایش صورت بایدچگونه باشد؟