بازگشت کاشی کاری های رنگی : كاشی سیمانی زیبایی خاصی به خانه‌های به سبك مدیترانه‌ای ...



كاشی سیمانی زیبایی خاصی به خانه‌های به سبك مدیترانه‌ای اضافه می کند و به فضاهای مدرن و تلفیقی اعتباری فراوان می‌بخشد. كاشی سیمانی دارای ماهیتی خاص و شكل هنری منحصربه‌فردی است. سازنده كاشی، سیمان‌های رنگی را با هم تركیب می‌كند، آن را در قالب قرار می‌دهد، و بعد قالب را درون پرس هیدرولیكی می‌گذارد. نتیجه یك كاشی سنگین، نشان‌دار، و زیبا است كه كاربردش را پنهان می‌كند. در این مطلب چند نمونه زیبا را به شما معرفی می‌كنیم:

کاشی کاری , کاشی کاری اسلامی , کاشی کاری سنتی


كاشی  دارای رنگ‌های متنوعی است و تمام ویژگی‌هایی كه یك فرش به فضا اضافه می‌كند را در خود دارد اما نگهداری از آن راحت‌تر است. این مسئله در اقلیم‌های گرم‌تر صادق‌تر است.

 

آموزش کاشی کاری روی دیوار , کاشی کاری آشپزخانه , کاشی کاری معقلی


استفاده از كاشی در پیشانی پله همیشه شیوه فوق‌العاده خوبی برای اضافه كردن طرح و شكل به فضا است. كاشی سیمانی كه در عكس بالا می‌بینید یك راه پله زیبا را تبدیل به یك عنصر نامتعارف كرده است.

 

جدیدترین مدل کاشی های رنگی در دکوراسیون خانه , تاریخچه کاشی کاری , کاشی کاری سنتی ایران


از كاشی طرح دار در این فضا به عنوان دیوار استفاده شده است و این نوع كاشی تمام ویژگی‌های تزئینی كاغذدیوراری را داراست.

 

کاشی کاری قدیمی ایرانی , کاشی کاری اصفهان , کاشی کاری ایرانی

 

دیوار عكس بالا از تركیب چندین كاشی مختلف به وجود آمده است. اگرچه این خانه در كالیفرنیا است، اما بیش‌تر شبیه خانه‌های جنوب اسپانیا است.

 

شعری زیبا کاشی کاری , کاشی کاری و آینه کاری , کاشی کاری و آیینه کاری


كاشی های طرح دار بسیار مناسب دیوارهای آشپزخانه است. در این فضا، كاشی سیمانی در كنار هود تركیب زیبایی ایجاد كرده بدون این‌كه داد بزند: «به من توجه كنید!»

 

صنعت کاشی کاری , کاشی کاری ایران , کاشی کاری چیست؟


كاشی طرح‌داری كه در این عكس می‌بینید به كف سیمانی اضافه شده است. كاشی در فضاهای داخلی و بیرونی قابل استفاده است و می‌توان از آن به عنوان فضای انتقالی میان درون و بیرون استفاده كرد.

 

کاشی کاری بناهای ایرانی , کاشی کاری مسجد شیخ لطف الله , کاشی‌کاری های دندریتیک


اگرچه عكس بالا یك فضای تجاری است اما این طرح كاشی یك جلوه تلفیقی به آشپزخانه و اتاق نشیمن، همان‌طور كه به فضای بالا اضافه كرده است، اضافه می‌كند. فضای مثبت و منفی كاشی‌ها در تركیب كلی یك شكل خاصی اضافه می‌كند اما بیش از حد به چشم نمی‌آید.

 

مدل کاشی های رنگی در دکوراسیون خانه , کاشی کاری لاله اسکندری , کاشی های رنگی

 

در این عكس از كاشی رنگی در کف برای ایجاد تمایز میان اتاق نشیمن و ورودی استفاده شده است. طرح آبی فعال این كاشی سنگ آهك موجود در كف اتاق نشیمن را مطیع خود ساخته است.

عکس کاشی کاری های قدیمی تو مساجد , طرح کاشی کاری سنتی , کتیبه کاشی کاری سوره انسان


پایه این آتشدان از جنس كاشی رنگی است . كاشی های رنگی که در این فضای نشیمن در مركز قرار دارند، جلوه خاصی به این فضا داده است.

 

کتیبه کاشی کاری سوره انسان دانلود رایگان , انواع کاشی کاری مدرن در دکوراسیون داخلی منزل , رنگی رنگی


كاشی های رنگی به فضایی كه دارای فرش نیست می‌تواند رنگ اضافه كند. به استفاده مناسب از رنگ‌های مختلف در كف این اتاق توجه كنید و ببینید چگونه كاشی  فضا را به انحصار خود در آورده است.


شما چه فكر می‌كنید؟ در كدام قسمت خانه از خود می‌توانید از كاشی های رنگی استفاده كنید؟

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو : بازگشت کاشی کاری های رنگی