ادامه درگیری لفظی دایی با مایلی‌کهن : سرمربی پرسپولیس قصد دارد شکایت علیه مایلی‌کهن ...


سرمربی پرسپولیس قصد دارد شکایت علیه مایلی‌کهن را این بار جدی‌تر از گذشته پیگیری کند. ایسنا: سرمربی پرسپولیس قصد دارد شکایت علیه مایلی‌کهن را این بار جدی‌تر از گذشته پیگیری کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین روز شنبه این تیم و در واکنش به اظهارات روز گذشته محمد مایلی‌کهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطمئنا آدم خیلی راحت می‌تواند چشمش را ببندد و دهانش را باز کند. وقتی من دو بار را محکوم کرده‌ام، یعنی حرف‌هایی که می‌زند نادرست است و نمی‌تواند آنها را ثابت کند. حرف‌هایی که ایشان زده مطمئنا قابل پیگیری است و حتما پیگیری می‌کنم. این بار بدتر از دفعات قبل. اگر قرار باشد این بار تا بالاترین مسوولان و حتی رییس قوه قضاییه می‌روم.

دایی گفت: بار اول گذشت کردم و بار دوم او محکوم شد. اما به خاطر اینکه او در جامعه ورزشی است، نگذاشتم محکومیتش رسانه‌ای شود. اگر شما خواستید هر دو حکم محکومیتش را می‌آورم و به شما نشان می‌دهم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه انتقاد از مایلی‌کهن گفت: او به همه تهمت زده است. برادر من می‌خواست جواب بدهد اما من به او اجازه ندادم. کاش شما شفاف‌تر صحبت می‌کردی تا مردم همه چیز را بدانند. باید به عرض‌تان برسانم که برادر من از دانشگاه دولتی لیسانس مکانیک گرفته است. در حالی که شما در آن زمان دربه‌در دنبال درس خواندن در دانشگاه آزاد بودی. دوم اینکه زمانی که شما به دنبال معافی گرفتن بودی، برادر من در جبهه‌های جنگ بود. سوما خصوصیات اخلاقی و زندگی شما را همه مردم می‌دانند، همین‌طور خصوصیات برادر من را. یادت نرفته همان موقع که در سایپا بودی، دکتر تیم یک سرباز بود و هنوز دوران خدمتش تمام نشده بود اما همان فرد هم در سایپا به عنوان دکتر و مشاور و هم در تیم ملی با شما بود و حقوق می‌گرفت.

علی دایی در ادامه گفت: خوشبختانه ما نرفتیم در ایران خودرو چند تا چند تا اسم‌نویسی کنیم که ماشین بخریم. متاسفانه نمی‌دانم چه کلمه‌ای به شما بگویم، اما قاطعانه می‌گویم که اگر یکی از حرف‌هایت را ثابت کردی که برادر من 300 میلیون گرفته و کادرفنی 5 میلیارد گرفته، از فوتبال می‌روم اما مرد باش و اگر نتوانستی ثابت کنی، از فوتبال برو. متاسفانه ایشان دق دلی‌اش از جای دیگری است که چرا من مربی نمونه مالیاتی شده‌ام. همه چیز من شفاف است اما شما با این حرفت به اداره مالیات هم اتهام زده‌ای که من کجاها مالیاتم را نداده‌ام یا کجا کم داده‌ام. اگر یکی از حرف‌هایت را ثابت کردی، از فوتبال می‌روم و آن را دودستی به تو می‌دهم.

او گفت: من 7 سال در این مملکت نبودم. افتخارم این است که هرچه در آورده‌ام، حداقل 95 درصدش را به کشورم آورده‌ام. اگر علی دایی سوار نشود چه کسی سوار شود؟ ایشان آرزو می‌کردند که در پرسپولیس مربیگری کنند اما مشکلاتشان جای دیگری است. ما به دولتی رای داده‌ایم که همه مردم به توانایی‌هایش ایمان دارند و با انتخاب کابینه‌اش نشان داده که دنبال افراد توانمند، باهوش و کاربلد است. دیگر آن زمان‌ها گذشته که فردی برود در مصلی و مربیگری گدایی کند. با اعتقادی که من به این دولت دارم، هرکسی بخواهد بماند براساس توانمندی‌هایش است. شما به من بگویید این حرف‌ها را برچه اساسی می‌زنید؟

سرمربی پرسپولیس با اشاره به کارنامه مربیگری مایلی‌کهن گفت: از شما می‌پرسم تا حالا ایشان چند تیم را به لیگ یک فرستاده است؟ لطفا کار خودتان را انجام بدهید نه اینکه خودتان را به مظلومیت بزنید و بگویید 11 هفته است که از روی نیمکت بلند نشده‌ام. اصلا این حرف‌ها چه معنی دارد؟ خبرنگاری از دایی پرسید مایلی کهن گفته شما یک پرسپولیسی اصیل نیستی که دایی در پاسخ گفت: بگذارید بگوید، اصلا مهم نیست. باشد من پرسپولیسی نیستم اما هرجا که کار می‌کنم غیرت و تعصب دارم. و دوست دارم نان حلال سر سفره‌ام ببرم. اصلا نمی‌دانم پنج میلیارد و 100 میلیونی که شما صحبت می‌کنید شما از کجا آورده‌اید. اگر توانستید یک مدرک بیاورید و این موضوع را ثابت کنید، من کل زندگی‌ام را به شما می‌دهم و دیگر در فوتبال نمی‌مانم و اصلا اگر بخواهید از ایران هم می‌روم. آخر کوته‌فکری تا کجا.

دایی گفت: این آقا گفته من هکتار هکتار زمین دارم، اولا شما باید بگویید که این زمین‌ها کجاست و من آنها را از چه کسی گرفته‌ام. من همه دارایی‌هام را خودم به دست آورده‌ام و خدا را شکر از هیچ ارگان دولتی چیزی نگرفته‌ام و از هیچ بانکی وام نگرفته‌ام و از هیچ رانتی هم استفاده نکرده‌ام، اما در مملکتی که آدم بخواهد مستقل زندگی کند چنین افراد وابسته‌ای پیدا می‌شوند که مثلا در نمایشگاه کتاب یا جاهای دیگر به دنبال تیم می‌گردند.

وی افزود: زمانی که ایشان سایپا بود، این تیم با بازی آخر توانست در لیگ بماند. فولاد، گهر و پیکان هم همه می‌دانند چه رزومه‌ای داشته است. شما می‌آیی از قهرمانی دفاع می‌کنی، در صورتی که می‌گویی در دو سه سال پیش با او ارتباط داشته‌ای؟ پس اگر سالم بوده‌ای، بحث ارتباط دو، سه سال پیشت با او چه بوده است؟ ما اگر بحثی درباره قهرمانی داشتیم خیلی شفاف گفتیم. همه این اتفاقات راجع به این داور را به فدراسیون گفتیم که قبل از بازی با سپاهان چه پیشنهادهایی به ما شد اما ما جلوی آن ایستادیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند به سلامت کاری من ایراد وارد کند من دوباره شکایت می‌کنم، بله شما می‌گویید اینقدر به دادگستری رفته‌ای که یک شعبه به نامت شده است؟ چرا؟ به خاطر اینکه حرف‌هایت ناحق تهمت و افترا است. اگر حرف‌هایت حق بود، محکوم نمی‌شدی. اما این بار فرق می‌کند، این بار پایت را از گلیمت خیلی درازتر کرده‌ای و به خانواده و باشگاه من گیر داده‌ای به پول‌هایی که هنوز نداده‌ایم و نمی‌دانیم شما از کجا چنین رقم‌هایی می‌آوری.

علی دایی در ادامه گفت: گفته‌ای برادر من نمی‌تواند دست چپش را از راستش تشخیص دهد. شما به یک مهندس این مملکت توهین کرده‌ای. کسی که در جبهه‌های جنگ بوده است. امثال برادر من از این کشور دفاع کرده‌اند اما تو آمده‌ای سینه سپر کرده‌ای و حرف می‌زنی. از نماینده تام‌الاختیار صحبت کرده‌ای. بهمن دهقان رفیق صمیمی و برادر من است. من اصلا نماینده تام‌الاختیار ندارم. خیلی مدیون بهمن دهقان هستم در خیلی از مسائل با او مشورت می‌کنم و او بدون هیچ چشمداشتی این کارها را برای من انجام می‌دهد. اگر مرد بودی، اسم می‌اوردی، اما دهقان تمام کارهایی که من نمی‌رسم را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام می‌دهد. یادت نرود که زمانی که سایپا بودی، نماینده شما در اداره مالیات همین بهمن دهقان بود و باز هم همین بهمن دهقان بود که صورتجلسه کمیته حل اختلاف را امضا کرد. اگر قرار باشد کسی دست چپ و راستش را بلد نباشد، این امثال تو هستند نه خانواده و برادر من. این آقا می‌گوید که قهرمانی بی‌گناه است و بعد از آن می‌گوید قهرمانی دو، سه سال پیش به نفع من سوت زده است حالا ما نمی‌دانیم قسم حضرت عباس (ع) را باور کنیم یا دم خروست را.

دایی تاکید کرد: شما یک حرف منطقی که به درد فوتبال ما بخورد، در صحبت‌های این آدم پیدا نمی‌کنی. تازه این برای من جای سوال است که چطور تیم داوری این فرد را اخراج نکرد. مگر مربی حریف می‌تواند به من حمله کند و بگوید که چه کار کنم و چه کار نکنم؟ خدا راشکر همه مردم دیروز دیدند چه کسی می‌آید با آن وضعیت و اعمال خودش را نشان می‌دهد. من روز گذشته به جامعه فوتبال احترام گذاشتم، درباره این حرکت او چیزی نگفتم.


ویدیو : ادامه درگیری لفظی دایی با مایلی‌کهن