یخچال آتش به پا کرد : آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک کاروان با تلاش آتش نشانان ...



آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک کاروان با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی آتش سوزی منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 10:53 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 37 و 78 به همراه گروه نجات 2 و خودرو نردبان را به شهرک کاروان، خیابان نخلی اعزام کرد.

مصطفی اسدزاده فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در محل اعلام شده یک ساختمان مسکونی چهار طبقه مشاهده می شد که قسمت آشپزخانه طبقه سوم آن دچار آتش سوزی شده و آتش آن در حال سرایت به قسمت های دیگر واحد مسکونی بود.

وی افزود: آتش نشانان ابتدا با قطع جریان برق و گاز ساختمان محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رسانده و مشغول مهار آتش شدند.

وی با اشاره به اینکه احتمال محبوس شدن تعدادی از ساکنان در ساختمان وجود داشت ادامه داد: گروه نجات پس از جستجوی فراوان موفق شدند 4 نفر از ساکنان را که در طبقه چهارم در میان دود غلیظ محبوس شده بودند را از ساختمان خارج کنند.

اسدزاده خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از آتش سوزی با استفاده از فن فشار مثبت و تحویل محل حادثه به مالکین ساختمان و عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.
 
  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو : یخچال آتش به پا کرد