گودرزی: قطعا لیگ 18 تیمی است! : مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هیچ صحبتی ...


مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هیچ صحبتی درباره خرید امتیاز باشگاهی انجام نداده‌ایم و در این فاز نیستیم. خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هیچ صحبتی درباره خرید امتیاز باشگاهی انجام نداده‌ایم و در این فاز نیستیم.

ناصر گودرزی در خصوص 16 تیمی شدن لیگ برتر عنوان کرد: قطعا لیگ فصل آینده 18 تیمی خواهد بود. خواسته 16 مدیرعامل است که لیگ 18 تیمی باقی بماند فقط دو باشگاه ملوان و نفت تهران با 16 تیمی شدن موافق هستند.

وی در مورد اینکه چرا زمانی که این مصوبه تصویب شد باشگاه‌های اعتراض نکردند یادآور شد: شاید فکر نمی‌کردند که کار به اینجا بکشد. آن موقع مصوبه دادند و هم‌اکنون صدایش درآمد. اگر من در آن موقع حضور داشتم قطعا به این موضوع اعتراض می‌کردم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه این یک قانون است و بهتر نیست که همه به آن پایبند باشیم خاطرنشان کرد: هر قانونی به هر حال زمانی بازنگری می‌شود. ممکن است بالاترین مرجع قانون ما یعنی مجلس زمانی یک موضوعی را تصویب کند و بعد از مدتی مورد بازنگری قرار دهد. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم این تصمیم را گرفته اما آدم‌های زیادی با این موضوع مخالفند و آقایان نباید با لجبازی بر این موضوع پافشاری کنند.

گودرزی در مورد شایعاتی که در خصوص خرید امتیاز تیم گسترش فولاد صورت گرفته، گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی وجود ندارد. ما اصلا در این فازها نرفته‌ایم. پیگیری ما روی همان موضوع 18 تیمی باقی ماندن لیگ است. به این مسائل اصلا فکر نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: برای ما دو هفته پایانی بسیار مهم است و تلاش می‌کنیم تا با برتری در این دیدارها و 18 تیمی باقی ماندن لیگ به بازی پلی‌آف برویم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد سرمربی فصل آینده این تیم تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم. کادر فنی ما تا پایان فصل به کار خود ادامه خواهد داد و پس از آن در مورد این موضوع تصمیم خواهیم گرفت.


ویدیو : گودرزی: قطعا لیگ 18 تیمی است!