گریژمان: هدف ما رسیدن به فینال است : ستاره اتلتیکو مادرید پس از پیروزی مقابل ...


ستاره اتلتیکو مادرید پس از پیروزی مقابل بارسلونا و راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم قرار بگیریم، هدفمان فینال است. خبرگزاری فارس: آنتوان گریژمان هافبک فرانسوی اتلتیکو مادرید که در دیدار شب گذشته هر دو گل تیمش را مقابل بارسلونا به ثمر رساند تا بارسا را از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف کند، اظهار داشت که برای آنها فرقی نمی‌کند در نیمه نهایی مقابل کدام تیم قرار می‌گیرند و آنها فقط به فینال فکر می‌کنند.

گریژمان پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: ما باید در این بازی به خوبی دفاع می‌کردیم و از دروازه خود محافظت می‌کردیم. در نتیجه در این دیدار کاملا خوب عمل کردیم. در خط دفاعی بدون نقص عمل کردیم  و در خط حمله نیز از فرصت‌ها به خوبی استفاده کردیم. هدف ما تنها فینال است و اهمیتی نمی‌دهیم که در مرحله بعد مقابل کدام تیم قرار می‌گیریم.

وی افزود: خوشحالم که توانستم هر دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر برسانم و هواداران را خوشحال کنم. همه ما بسیار تلاش کردیم تا توانستیم در میان 4 تیم برتر قاره اروپا قرار بگیریم. این پیروزی ارزشمند را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که به صورت باورنکردنی و غیرقابل توصیف ما را حمایت کردند.

هافبک فرانسوی در پایان از محرومیت بنزما در یورو 2016 اظهار داشت: از این خبر ناراحت شدم. من با بنزما دوستی نزدیکی دارم. اما باید به تصمیم مسئولان فدراسیون احترام بگذاریم.


ویدیو : گریژمان: هدف ما رسیدن به فینال است