کم خونی در بچه‌ها چه نشانه‌هایی دارد؟ : موضوعی که سلامت بیشتر کودکان را به ...


موضوعی که سلامت بیشتر کودکان را به خطر می اندازد و ممکن است ظاهر او را خسته نشان دهد، کم خونی کودک است. وب سایت نی‌نی بان: کم خونی خفیف در کودکان علائم کمی را بروز می دهد و یا حتی ممکن است هیچ علائمی را نشان ندهد.

کم خونی در بچه‌ها چه نشانه‌هایی دارد؟

تخمک گذاری خانم ها چه نشانه هایی دارد؟ , حصبه در کودکان چه نشانه هایی دارد , برونشیت در کودکان چه علایم و نشانه هایی دارد

در طول سال های رشد، اکثر کودکان از برخی مسائل مربوط به سلامت جزئی مانند بیماری های چند روزه و مداوم رنج می برند. این موضوع، بیشتر به خاطر این است که سیستم ایمنی بدن کودکان شما به طور مداوم در حال تحول می باشد. اسهال مکرر، سرماخوردگی و سرفه، بدن کودک را که در طول مراحل رشد مشغول نگه داشته و از رشد و بالندگی باز می دارد و حتی می تواند سبب کم خونی کودک شما شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بچه تهرانی ها، این ویتامین را کم دارند!


استعداد چه نشانه هایی دارد , سرطان معده چه نشانه هایی دارد , بیش از حد ورزش کردن چه نشانه هایی دارد

رئیس انجمن جراحان ارتوپدی اطفال، از کمبود ویتامین D در کودکان تهران خبر داد و گفت: شایع ترین بیماری استخوانی در اطفال، نرمی استخوان است. دکتر تقی بغدادی اظهار کرد: پوکی استخوان به کمبود مواد معدنی در استخوان‌ها گفته می‌شود و اساسا علائم و اثرات آن در کودکان در حال رشد که صفحه رشد استخوانی آن‌ها باز است؛ نسبت به افراد بالغ متفاوت است و معمولا کمبود مواد معدنی در سنین رشد موجب نرمی استخوان می‌شود که اثرات آن بیشتر در نزدیکی صفحات رشد دیده می‌شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



درمان شب ادراری بچه، بهترین خوردنی ها


نشانه های کم خونی , بهترین همسر دنیا چه ویژگی هایی دارد؟ , ترشحات خونی واژن نشانه چیست؟

شب‌ادراری کودکان از آنگونه بیماری‌هایی است که بیشتر از آنکه تاثیر فیزیکی روی کودک داشته باشد او را از لحاظ روانی آزرده و افسرده می‌کند. هرچند این بیماری در بزرگسالان هم وجود دارد و تنها مختص کودکان نیست.  در هر حال شب ادراری از جمله بیماری های آزاردهنده است که تاثبر بدی در روحیه  افراد تاثیر بدی می گذارد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



لوس شدن بچه، چطور باهاش رفتار کنم؟


خواندن چه سوره هایی در شب قدر ثواب دارد , گروه خونی هایی که به o میخورند , میگیرن چه مریضی هایی را با خود دنبال دارد

همه قبل از بچه‌دار شدن با دیدن رفتار کودکان دیگر می‌گویند:”من بچه‌ام را اینقدر لوس بار نمیارم”. اما بعد بچه دار شدن کودکشان همان کودکی خواهد بود که دیگری با دیدنش همین جمله بالا را می‌گوید. هیچ‌کس تحمل بچه لوس را ندارد و همه از آن گریزانند اما بیشتر کودکان به نحوی در این دوره زمانه لوس بار می‌آیند با وجود آنکه پدر ومادرشان از داشتن کودک لوس بیزار بودند اما چون این ده مورد را مورد کودکشان در نظر نگرفتند کودکشان لوس تربیت شده‌است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



سنجش بینایی کودک، پیش از دوران مدرسه

خوراکی هایی که برای استخوان ضرر دارد , برای درمان قوزچه ورزش هایی وجود دارد؟ , ان هایی که شکم دارد

 امروزه پزشکان توصیه می‌کنند غربالگری روتین بینایی هرچه زودتر و پیش از آنکه کودک دوران مدرسه را آغاز کند، انجام شود. این مساله از این جهت اهمیت زیادی دارد که وضعیت تنبلی چشم یا آمبلیوپی رد شود، چون اگر زود درمان نشود، می‌تواند منجر به از دست رفتن دائمی بینایی شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : کم خونی در بچه‌ها چه نشانه‌هایی دارد؟