کدام فیلم شایسته حضور در اسکار است؟ / نظر خواهی از ۲۴ منتقد سینمایی : کدام ...



دانلود فیلم سینمایی , فیلم سینمایی , دانلود فیلم سینمایی ایرانی

کدام فیلم شایسته حضور در اسکار است؟ / نظر خواهی از ۲۴ منتقد سینمایی
 فیلم سینمایی«یه حبه قند» با 9 رای در صدر نظرخواهی خبرآنلاین از منتقدان سینمایی قرار گرفت.
سینمای ایران که با معرفی فیلم «جدایی نادر از سیمین» به اسکار 84 توانست برای نخستین بار به این جایزه دست یابد، امسال به عقیده منتقدان سینما شانس زیادی در هشتاد و پنجمین دوره اسکار ندارد.
 دلیل چنین حدس و گمانی فیلم‌هایی است که آمادگی حضور در این رقابت را دارند. تا اینجا بعضی از فیلم‌ها مانند «ملکه» و «بغض» به دلیل قرار گرفتن در لیست فیلم‌های پیشنهادی نماینده ایران در اسکار در تبریز و کاشان اکران محدود داشته‌‌اند، اما باقی فیلم‌ها نتوانستند این کار را انجام دهند و به همین دلیل عملا فیلم‌های که روی پرده سینما نرفته‌اند شانسی برای حضور در این رقابت جهانی ندارند.
 با توجه به نحوه انتخاب هیات ایرانی برای معرفی فیلم به اسکار، امسال فیلم‌های «یه حبه قند» رضا میرکریمی، «روزهای زندگی» پرویز شیخ‌طادی، «سعادت آباد»مازیار میری، «اسب حیوان نجیبی است» عبدالرضا کاهانی، «نارنجی‌پوش»اریوش مهرجویی، «ضد گلوله» مصطفی کیایی، «قلاده‌های طلا» ابوالقاسم طالبی، «مرگ کسب و کار من است» امیر ثقفی، «چیزهایی هست که نمی‌دانی» فردین صاحب‌الزمانی، «آیینه‌های روبرو» نگار آذربایجانی، «بغض» رضا درمیشیان، «ملکه» محمدعلی باشه آهنگر و «کلاه قرمزی و بچه ننه» ایرج طهماسب، بضاعت‌های سینمای ایران هستند.
منتقدان سینما فیلم‌های منتخب خود را از میان این لیست معرفی کردند. اگرچه شانسی برای موفقیت در اسکار 85 نمی‌دیدند. در این نظرسنجی «یه حبه قند» با 9 رای فیلم منتخب منتقدان شد.

دانلود فیلم سینمایی 50 کیلو آلبالو , دانلود فیلم سینمایی بارکد , فیلم سینمایی ایرانی


ویدیو : کدام فیلم شایسته حضور در اسکار است؟ / نظر خواهی از ۲۴ منتقد سینمایی