پیگرینی: شایسته قهرمانی بودیم : سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تیمش را شایسته قهرمانی ...


سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تیمش را شایسته قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دانست. ایسنا: سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تیمش را شایسته قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دانست.

منچسترسیتی با پیروزی دو بر صفری که برابر وستهام به دست آورد 86 امتیازی شد و قهرمان رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس شد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی که در نخستین فصل حضورش در این تیم جام قهرمانی را به دست آورد بسیار خوشحال است. او پس از چهارمین قهرمانی سیتی در رقابت‌ها‌ی لیگ برتر انگلیس ، گفت: من بسیار خوشحال هستم و این فقط به خاطر بالا بردن جام قهرمانی نیست، بلکه به خاطر بازی‌های درخشانی است که منچسترسیتی در این فصل به نمایش گذاشت. بسیار راحت است که یک تیم پس از این که گلی را به ثمر رساند به کار دفاعی روی آورد و چشم به ضد حملات بدوزد، ولی من این شیوه را دوست ندارم، چرا که طرفدار بازی هجومی هستم.

او افزود: تیم‌های بزرگ اصلا دوست ندارند پس از پایان فصل دست خالی بمانند. منچسترسیتی در فصل جاری دو جام را بالای سر برد. امروز و فردا استراحت خواهیم کرد، اما روز سه شنبه دست به کار خواهیم شد و خود را آماده فصل بعد خواهیم کرد. فصل آینده برای منچسترسیتی و هوادارانش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سرمربی شیلیایی همشهری‌ها در پایان سخنان خود گفت: برای من افتخار بزرگی است که نخستین مربی خارج اروپایی هستم که جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر می‌برد. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، اما از عملکرد خود و تیمم راضی هستم. بر این باورم که همه از دیدن بازی‌های منچسترسیتی در این فصل لذت بردند. بازیکنان و من هم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و از عملکرد خود رضایت داریم، چرا که تیم بسیار خوب ظاهر شد و این کمتر از بالا بردن جام قهرمانی نیست. می‌خواهم به همه تیم تبریک بگویم. فصل خوبی بود. گاهی اوقات به مشکل برخوردیم، اما خیلی سریع جبران کردیم. ما 9 امتیاز از چلسی و هفت امتیاز از لیورپول عقب بودیم، اما به شکل باور نکردنی جبران کردیم و در نهایت ثابت کردیم که بهترین تیم لیگ برتر انگلیس هستیم.

منچسترسیتی با 89 امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد. لیورپول با 84 و چلسی با 82 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.


ویدیو : پیگرینی: شایسته قهرمانی بودیم