پرسپولیس به دنبال انتقام با حضور «پروفسور» : در روز دوم دور برگشت دیدارهای ...


در روز دوم دور برگشت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس و فولاد در شرایطی متفاوت به مصاف حریفان خود خواهند رفت. خبرگزاری تسنیم: دیدارهای دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و این مسابقات فردا با چند بازی مهم پیگیری خواهد شد.

یکی از دیدارهای مهم روز چهارشنبه رویارویی پرسپولیس با النصر عربستان در ورزشگاه آزادی است که در این شرایط دشوار باید دید چه اتفاقی برای سرخپوشان رخ می‌دهد. فولاد خوزستان، دیگر نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هم فردا باید در عربستان به مصاف الهلال برود.

پرسپولیس - النصر عربستان

پرسپولیس از سه بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا توانست 6 امتیاز کسب کند و حتی شکست 3 بر صفر مقابل النصر هم آنها را از صدر جدول تکان نداد، اما آنها اکنون شرایط خاصی دارند. حمید درخشان به دلیل نتایج ضعیفی که در لیگ برتر گرفت از سمت خود استعفا کرد و برانکو به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد. محمدحسین نژادفلاح اصرار داشت که درخشان در دیدار مقابل النصر هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما حسین عبدی فردا تیم را هدایت خواهد کرد و برانکو نیز تماشاگر ویژه بازی خواهد بود. حال سؤال این است که آیا این شوک کمکی به پرسپولیس خواهد کرد و این تیم می‌تواند انتقام بازی رفت را بگیرد یا نه؟

دیدار با النصر در سرنوشت پرسپولیس برای صعود از گروه A لیگ قهرمانان آسیا نقش مهمی خواهد داشت و با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها در دیدار رفت هم مقابل این تیم نتیجه را واگذار کردند، اکنون هواداران نگران این موضوع هستند به خصوص که محمد نوری به دلیل محرومیت از همراهی تیمش محروم است و باید دید چه انگیزه‌ای سرخپوشان را مقابل النصر موفق خواهد کرد. شاید حمایت هواداران در این شرایط حساس به کمک بازیکنان پرسپولیس بیاید.

روز چهارشنبه آغاز مسیری جدید برای پرسپولیس خواهد بود آن هم با حضور برانکو در ورزشگاه آزادی به عنوان تماشاگر و نه سرمربی روی نیمکت. باید دید پرسپولیس در حضور برانکو که به «پروفسور» معروف است می‌تواند جشن پیروزی بگیرد یا نه.

الهلال عربستان - فولاد ایران

آخرین شانس‌های شاگردان دراگان اسکوچیچ برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان آسیا مطمئناً دیدار با الهلال خواهد بود. دیداری که شاید به نوعی مرگ و زندگی باشد و سرنوشت صعود فولاد از گروه C را هم تعیین کند.

السد قطر در این گروه با 7 امتیاز در صدرجدول قرار دارد، الهلال با 4 امتیاز بالاتر از فولاد 3 امتیازی است و تیم قعرنشین لوکوموتیو تاشکند هم یک امتیاز دارد. با این شرایط در صورتی که فولاد نتواند از دیدار خارج از خانه‌اش مقابل الهلال امتیاز کسب کند، به نوعی باید با لیگ قهرمانان آسیا هم خداحافظی داشته باشد. این تیم شاید روی کاغذ همچنان امیدوار باشد و حتی با واگذار کردن نتیجه به الهلال تا آخرین هفته به تلاش خود ادامه دهد، اما عملاً کار صعود فولاد به مرحله حذفی تمام می‌شود و تنها اما و اگرهای بسیار سخت فولاد را نجات خواهد داد.

با وجود اینکه شرایط فولاد در گروه بسیار سخت است و این تیم بازی دشواری هم در عربستان خواهد داشت اما بازیکنان این تیم در حال حاضر شرایط روحی و روانی خوبی دارند. نماینده خوزستانی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر شکست مقابل استقلال را با پیروزی عوض کرد و همین موضوع روحیه بازیکنان این تیم را افزایش داده است. مسلماً چنین انگیزه‌ای در بازیکنان فولاد می‌تواند در عربستان هم به کار اسکوچیچ بیاید و شاید فولاد بتواند در ریاض شرایط را به نفع خودش تغییر دهد.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه، 18 فروردین

گروه B:
العین امارات ــ پاختاکور ازبکستان، ساعت 19:45
الشباب عربستان  ــ نفت تهران، ساعت 22:05، ورزشگاه پادشاه فهد

گروه D:
تراکتورسازی تبریز ــ الاهلی عربستان، ساعت 16، ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز
نسف قارشی ازبکستان ــ الاهلی امارات، ساعت 18:30

گروه F:
سئونگنام کره‌جنوبی - گوانگژو R&F چین، ساعت 15
بوریرام تایلند ــ گامبا اوزکای ژاپن، ساعت 15:30

گروه H:
وسترن سیدنی استرالیا ــ اف‌سی سئول کره‌جنوبی، ساعت 14
کاشیما آنتلرز ژاپن ــ گوانگژو اورگراند چین، ساعت 15

چهارشنبه، 19 فروردین

گروه A:
پرسپولیس ــ النصر عربستان، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادی
لخویای قطر ــ بنیادکار ازبکستان، ساعت 20

گروه C:
لوکوموتیو تاشکند ازبکستان ــ السد قطر، ساعت 15:30
الهلال عربستان ــ فولاد خوزستان، ساعت 22:15، ورزشگاه پادشاه فهد

گروه E:
بین دونگ ویتنام ــ جونبوک موتورز کره‌جنوبی، ساعت 15:30
شاندونگ لیوننگ چین ــ کاشیوا ریسول ژاپن، ساعت 15:30

گروه G:
سوون سامسونگ کره‌جنوبی ــ بریزبین رور استرالیا، ساعت 15
اوراوا رد ژاپن ــ بیجینگ گوان چین، ساعت 15.


ویدیو : پرسپولیس به دنبال انتقام با حضور «پروفسور»