نیسان لیف، درخشان مثل کرم شب‌تاب +فیلم : در حالی که به لطف پیشرفت صنعت رنگ ...


در حالی که به لطف پیشرفت صنعت رنگ و پوشش ویژگی‌های تکنولوژیکی، خودروهای شب‌تاب پدیده ای جدید نیستند اما کمپانی نیسان توانسته ایده جدیدی برای شب‌تاب کردن خودروها معرفی کند. پدال: یقیناً تا به حال اسم کرم شب‌تاب را شنیده‌اید و می‌دانید که این نوع حشره قادر است در طول مدتی کوتاه میزان قابل‌توجهی نور سبز رنگ را برای ارتباط با همنوعان و هم‌چنین دفع خطر شکارچیان تولید کند.

دانلود فیلم , ایران فیلم , دانلود فیلم ایرانی

اما نظرتان در مورد خودرو شب‌تاب چیست؟ ممکن است این سؤال کمی به نظرتان گنگ بیاید ولی باید بدانید که خودرو شب‌تاب هم وجود دارد. اخیراً کمپانی ژاپنی نیسان طی اقدامی نوآورانه از نوعی رنگ برای پوشش مدل لیف استفاده کرده که برای دفع خطر شکارچیان کاربرد ندارد اما هرچه باشد توجهات بیشتری را به این ماشین الکتریکی جلب خواهد کرد.

دانلود فیلم ابد و یک روز , فیلم , دانلود فیلم بادیگارد

در حالی که به لطف پیشرفت صنعت رنگ و پوشش ویژگی‌های تکنولوژیکی، خودروهای شب‌تاب پدیده ای جدید نیستند اما کمپانی نیسان توانسته ایده جدیدی برای شب‌تاب کردن خودروها معرفی کند. در واقع کمپانی نیسان اولین کمپانی است که به فرمول ساخت چنین رنگی دست پیدا کرده که کاملاً از مواد ارگانیک و آلی به دست می‌آید و از مواد شیمیایی در آن خبری نیست. برای مثال یکی از این مواد به کار رفته در ساخت چنین رنگی که از قضا به‌صورت طبیعی در زمین وجود دارد و بسیار هم نادر است، "آلومیناتِ استرانسیوم” نام دارد که در شرایط ایده آل جامد، بی‌بو و به صورت بیولوژیکی بی اثر است.

دانلود فیلم فروشنده , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم 2016

کمپانی نیسان این نوع پوشش رنگی را در همکاری با سازنده Starpath یعنی Hamish Scott ساخته است. Starpath در واقع یک نوع پوشش است که به‌وسیله اسپری اعمال می‌شود و در طول روز انرژی UV را به خودش جذب کرده و در طول شب انرژی ذخیره شده را در بازه زمانی 8 تا 10 ساعته از خودش ساطع می‌کند. طبق گفته‌های نیسان اگر تولید این نوع رنگ به صورت تجاری انجام شود طول عمر آن 25 سال خواهد بود البته استفاده از چنین پوشش رنگی هنوز به فاز تولید نرسیده و در مراحل تحقیقات قرار دارد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم ایرانی , دانلود فیلم من سالوادور نیستم , دانلود فیلم خارجی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : نیسان لیف، درخشان مثل کرم شب‌تاب +فیلم