نقش سگ‌ های آبی در سیل اروپا : سگ‌های آبی مدت‌های مدیدی در اتریش به دلیل شکار ...


سگ‌های آبی مدت‌های مدیدی در اتریش به دلیل شکار بی‌رویه در معرض انقراض بودند اما حفاظت از آنها طی دهه‌های گذشته باعث افزایش قابل ملاحظه آنها شده است. وبسایت عصرایران: در حالی که سیل بسیاری شهرها  و روستاهای اروپا را فرا گرفته، شهردار شهر زورندورف در شرق اتریش گفته است نباید نقش سگ‌های آبی را نادیده گرفت؛ این جوندگان دستکم 850 هزار دلار به این شهر زیان زده‌اند.

به گزارش پرس تی وی، ورنر فریدل گفت، این جوندگان با تخریب پوشش گیاهی حاشیه رودهای اروپا و همچنین تجهیزات مقابله با سیل و کنترل جریان آب، باعث تشدید جریان سیل شده‌اند و در صورتی که طرفداران محیط زیست فکری نکنند مجبور است با ارائه طرحی در شورای شهر به مقابله با آنها به روشی بپردازد که ممکن است مورد پسند حامیان محیط زیست نباشد.

تور اروپا , اتحادیه اروپا , اروپا

شهردار شهر زورندورف گفت: «مطمئنم همین حوالی 200 سگ آبی زندگی می کنند؛ اینجا برای آنها بهشت است.»

فریدل افزود اگر چه از طرح کشتن این حیوانات حمایت نمی کند اما امیدوار است اروپا قدرت حفاظت از خود را در برابر آنها داشته باشد.

سگ‌های آبی مدت‌های مدیدی در اتریش به دلیل شکار بی‌رویه در معرض انقراض بودند اما حفاظت از آنها طی دهه‌های گذشته باعث افزایش قابل ملاحظه آنها شده است.

به دام انداختن و انتقال آنها به مناطق دور دست از جمله طرح‌هایی است که برای مقابله با سگ‌های آبی پیشنهاد شده است.

باران شدید و جاری شدن سیل در اروپا طی روزهای اخیر جان دستکم پانزده نفر را در بلژیک، فرانسه، رومانی و آلمان گرفته و آسیب زیادی به این کشورها و همچنین اتریش، هلند و لهستان زده است.

لیگ قهرمانان اروپا , تحصیل رایگان در اروپا , نقشه اروپا


ویدیو : نقش سگ‌ های آبی در سیل اروپا